3271
Sök

Pojke spelade död när han blev attackerad av älg

2 283 Inlägg
10 december 2007
Trådstartare
Jaha norrmän igen.

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_668737.svd

Spelade död efter han lärt sig Feign deaht på world of warcraft då man spelar död och de springer iväg.
Senast redigerat av Pikey (10 december 2007)

R.I.P. Michael Jackson!

1 396 Inlägg
10 december 2007
Hahaha! 13-årige Hans Jörgen vs Älg.

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

study
772 Inlägg
10 december 2007
det var ju tur att han inte försökte zapa älgen i alla fall det hade nog blivit mindre lyckat.

zap=man smyger runt slår till den drabbade blir stilla i ca 30 sec

SSS -12
3 217 Inlägg
10 december 2007
Mycket kan ju barnen lära av WOW... Första gången jag har hört att någon haft nytta av det som de lärt av WOW tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

2 283 Inlägg
10 december 2007
Trådstartare
Fuckface skrev:
Mycket kan ju barnen lära av WOW... Första gången jag har hört att någon haft nytta av det som de lärt av WOW tongue

Aa hahaha det hade fan inte jag heller trott att man kunde ha nytta av.

Zappa kan man ju bara göra i stealth mode och så dum är han väl inte att han tror att han bara kan vanisha lätt tongue

R.I.P. Michael Jackson!

Darth Vader
1 644 Inlägg
10 december 2007
Hah, var på väg att lägga upp en egen tråd om denna tidigare, men ändrade mig. Tyckte att det här var hur kul som helst smile

Braaaaap?

1 396 Inlägg
10 december 2007
Haha kan fortfarande inte släppa det... Lille Hans-Jörgen vs Älg. Hahahaha

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 754 Inlägg
10 december 2007
Funkar det med. I krig t.ex.

Jag kan inget om allt.

SSS -12
3 217 Inlägg
10 december 2007
Verkar som att det finns folk med wow-intresse här... då drar jag mig ur, fattar bara förkortningen wow, sen är jag helt nollställd!

Men rolig kille iallafall!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

987 Inlägg
10 december 2007
Haha vad sjukt.. big_smile

i like it load

Körv
3 535 Inlägg
10 december 2007
HAHAHAHAHAHAHA.. 1337 w00t z0mg..

(palla WoW)

Truckdriving Man

2 283 Inlägg
10 december 2007
Trådstartare
Fuckface skrev:
Verkar som att det finns folk med wow-intresse här... då drar jag mig ur, fattar bara förkortningen wow, sen är jag helt nollställd!

Men rolig kille iallafall!

Jag går i EL och hör dagligen massa ord om detta spel har testat lite själv men fattade knappt något.

R.I.P. Michael Jackson!

226 Inlägg
10 december 2007
han kunde ju ha roota älgen =/ hahah!

Alecci's fästmö
708 Inlägg
10 december 2007
vem skulle inte spelat död vid de tillfällt utan att ha spelat ett spel för att lära sig spela död hm hahahaha

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

226 Inlägg
10 december 2007
jadu, jag hade ju inte gjort det, skulle inte bli min första tanke... skulle bli så jävla rädd att jag inte vet vad jag hade gjort!

Meister
6 763 Inlägg
10 december 2007
Jag känner en vissliknelse med sunes sommar när håkan ska spela död.. Det funkade på älgen men inte Leffe(Robert Gustavsson) Men var är världen på väg? Ungen lär sig saker genom tv spel och jag sitter här och har inte skrivit ett enda vettigt inlägg på hela kvällen roll

8 156 Inlägg
10 december 2007
Felet han gjorde var nog att försöka skrämma älgen.
Sen är det ju inte fel att spela död. Att visa sig själv ofarlig är nog det bästa man kan göra när man kommer i kontakt med vilda djur.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

9 108 Inlägg
11 december 2007
12-åringar ska inte spela wow. Vafan ska han göra vid andra situationer? Aggra mot en mobb som ska råna han på stan? Det fungerar inte alltid som i spelens värld wink (spelar inte wow, skulle aldrig orka)

Sök