kommer ej ha gran iår för ja har ingen plats för den, plus att katten klättrar i den, 8 kilo i plastgran är ingen höjdare.
Har samam problem, inte det roligaste att komma hem å granen å alla kulor är i splitter när man kommer hem för katt skrellet ska ha lite roltgt!
Samma här. 2x4kg o en på 8kg, som tycker det är så kul med massa gliiter i granen. Nä det blir ingen gran i år heller, får åka till morsan och kolla på hennes istället
Någon annan än jag som är tidig med gran? Var och köpte en igår och så klädde vi den här hemma idag Det fick plats i min etta trots allt, folk får sluta ta altanvägen in bara men dom överlever hehe.
ja en annan får åka till svärmor, men dom har ej gran utan jultall. barrar inte, sen de där julkulorna som hänger lågt är ju så roliga och slå på. eller springa och jaga på golvet.
julgran, näe nå sånt har jag inte... har tappat jul känslan totalt, morsan får till och med komma hem och jul pynta åt mig eftersom hon tycker jag är så tråkig som inte pyntar.... näe saknar fan julkänslan man hade när man var liten med julgran, hela familjen samlad och man vart så glad för att det var jul när man vaknade på morgonen hehe
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...