3496
Sök

hur många här på sidan ljuger?

1 661 Inlägg
21 december 2007
Jag tycker det är alldeles för ofta man går in i en tråd där nån frågat något och 10 olika personer har haft gissnings tävling innan någon som verkligen vet har skrivit rätt. Så forsätter dem som har fel att tjabba vidare i 14 sidor! Det hatar jag.
Har vatt med om det personligen flera gånger och det äcklar mig.
Vet man inte så ska man inte tjabba mot. Ok om man chansar eller skriver att man inte är helt säker. Men sedan om 4 pers förklarar vad som är rätt så forstätter dem iallfall. Vissa gör det förmodligen bara för tjabbandets skull.

hehe, blev nästa arg när jag skrev men hoppas ni är med på vad jag menar...
MVH

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
21 december 2007
Hardjim skrev:
Jag tycker det är alldeles för ofta man går in i en tråd där nån frågat något och 10 olika personer har haft gissnings tävling innan någon som verkligen vet har skrivit rätt. Så forsätter dem som har fel att tjabba vidare i 14 sidor! Det hatar jag.
Vet man inte så ska man inte tjabba mot. Ok om man chansar eller skriver att man inte är helt säker. Men sedan om 4 pers förklarar vad som är rätt så forstätter dem iallfall. Vissa gör det förmodligen bara för tjabbandets skull.

hehe, blev nästa arg när jag skrev men hoppas ni är med på vad jag menar...
MVH

att folk gissar beror nog på att det inte är så lätt å veta å att trådskaparn inte beskriver tillräkligt

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

553 Inlägg
22 december 2007
Är ju rätt onödigt att ljuga överhuvudtaget, för står inte varför man skulle göra det, varken på gorg eller i livet hmm

Sen om man skriver nånting som man inte är säker på så ska man ju nämna det, typ rätta mig om jag har fel eller att man är osäker på det.. men sånt ska man inte skriva för ofta heller, frågar man nåt vill man ju ha ett säkert svar !

8 156 Inlägg
22 december 2007
Jag låter andra bedömma hur ärlig jag är.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
22 december 2007
Hardjim skrev:

"Vet man inte ska man inte tjabba mot."
Tänkte du på din "piska-skiten-ur-en-Ferrari-tråd" nu eller? tongue

För övrigt tycker jag att lögner på ett forum känns lite tunt.
Förstår lite om någon 16-åring försöker göra sig tuff och dra till någon historia om att dom körde 260km/h med pappans Volvo V70, men oftast är det ganska genomskinligt så man kan sortera ur vad som är sant och mindre sant.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

med lem
1 147 Inlägg
22 december 2007
ljuga e drygt. då måste man koncentrera sig på vad man sagt för att inte bli avslöjad. det e för jobbigt så jag håller mig till sanningen smile

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Rent A Retard !
674 Inlägg
22 december 2007
en löngd dör ut förr eller senare, men sanningen lever vidare big_smile tänk på det roll

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

1 661 Inlägg
22 december 2007
John87 skrev:
Hardjim skrev:

"Vet man inte ska man inte tjabba mot."
Tänkte du på din "piska-skiten-ur-en-Ferrari-tråd" nu eller? tongue

För övrigt tycker jag att lögner på ett forum känns lite tunt.
Förstår lite om någon 16-åring försöker göra sig tuff och dra till någon historia om att dom körde 260km/h med pappans Volvo V70, men oftast är det ganska genomskinligt så man kan sortera ur vad som är sant och mindre sant.

Nej, det va inte den jag tänkte på. Den blev ju så mycket tjabb i så den spärrades.. Men varje gång jag skriver nåt i nån tråd så finns du där och tjabbar med mig. Mycke konstigt.

hehe, En T5 gör ju 260km/h mätarfart. Det är väl värre med folk som kört i 250 km/h med sin Volvo 240.

Toker
491 Inlägg
22 december 2007
Tror du att nån som ljuger skulle skriva och vara ärlig här ?   

liten fundering bara..  smile

Toker Jr 081102

945 Inlägg
22 december 2007
Trådstartare
camaro67 skrev:
Jag ljuger när jag inte kan. Och än så länge har jag inte behövt ljuga. big_smile

*ASG*...strongt där mannen...du erkänner iaf att du evetuellt skulle kunna tänka dig att ljuga *S*.......å d e ju ärligt i sig big_smile

blinka blått om du vill rejsa!

dARKiE
5 031 Inlägg
22 december 2007
ska man ljuga, så ska man ljuga ordentligt så det hörs!

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

2 182 Inlägg
22 december 2007
Jag talar alltid sanning,även när jag ljuger

Cred till den som vet vem som sa det wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

med lem
1 147 Inlägg
23 december 2007
Niklas1987 skrev:

hmm det känner jag igen..har inte timbuk det i nån text?

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

431 Inlägg
23 december 2007
Jag brukar bara ljuga för tjejerna här på sidan, när dom frågar. "Är du snygg".

945 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare
Niklas1987 skrev:

OT: det korrekta citatet är: å jag talar sanning, till och med när jag ljuger, och det är timbuktu som har skrivit textraden big_smile, låten heter karmakontot å ligger på senaste plattan som heter oberoendeframkallande ...Oh yeah!....Tjing där satt den!
Senast redigerat av TTTTT (23 december 2007)

2 182 Inlägg
23 december 2007
TTTTT skrev:
Niklas1987 skrev:

OT: det korrekta citatet är: å jag talar sanning, till och med när jag ljuger, och det är timbuktu som har skrivit textraden big_smile, låten heter karmakontot å ligger på senaste plattan som heter oberoendeframkallande ...Oh yeah!....Tjing där satt den!

Tony Montana i filmen Scarface tänkte jag på, lyssnar inte på timbuktu hmm

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

945 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare
Niklas1987 skrev:
TTTTT skrev:
Niklas1987 skrev:

Tony Montana i filmen Scarface tänkte jag på, lyssnar inte på timbuktu hmm

hahaha...ja då vet man ju var timbuktu "den lille fule" har rippat den meningen ifrån da big_smile...tack för infon *S*

Evolution Garage
1 299 Inlägg
23 december 2007
haha eftersom alla här helt ärligt, aldrig någonsin har ljugit så får väl jag sparka liv i tråden å säga att jag ljugit en del, dock aldrig här på garaget... men en hel del för mina flickvänner..

Sky´s the limit...

Wankel
1 080 Inlägg
23 december 2007
bara för att det man säger inte stämmer så behöver det inte betyda att man direkt ljuger, jag menar alla kan lära sig fel och tro att det är rätt, då ljuger man ju knappast

MDS Västerås

Sök