Tjenare! Lastbilsturbon gick ner perfekt i bilen...nästan.. Är så lite så att wastegate klockan tar i.. Kan man flytta på wastegaten till typ karossen eller liknande? Kanske sätta den någon annanstans på turbon? Lägger upp bilder på hur den sitter orginal samt på hur jag har funderingar på att sätta den. Tror ni att det funkar att placera den så? OBS, Fick inte till det med att lägga in bilderna här så ni får gå in på min sida (guldbilen) så finns bilderna där. Mvh/ Micke
att sätta den på karossen är ingen god ide eftersom motorn rör sig i förhållande till karossen... kan dock inte se någon anledning till varför du inte skulle kunna sätta den som du föreslog på bilden.. kan ju inte va så mycket varmare där än på originalplaceringen...
Nej, det är klart, menade såklart montera den på nått annat ställe på turbon/motorn, Har fått för mig att jag ska lägga igen orginal WG och köra på extern WG med extraktor rör istället. Vad tros om det? Mvh/
det går inte at skära bort en bit av innerskärmen och göra en ursparning för WGn da? men det kanske bllir i tornet å d kanske inte är så poppis. Lite spånande från min sida
satt å funderade på det etag med, :p eventuellt slå en bula på den också. Men frågan är om det kanske kommer åt däcket sen efter en sänkning och lite maffigare fälgar.
svängfullt å kolla hur mycket spelmån du har da ...om det funkar så tror jag att d kan vara d bästa sättet, om man orkar och har tid så kan man ju göra det riktigt snyggt åxå