Sån där stolpe tog jag med skördaren, Billsson. 18 ton och 700-breda hjul och 22,5 däck gjorde att jag inte ens kände nåt när jag stutsade upp på kanten där stolpen stod.
Senast redigerat av TurbOla (28 oktober 2008)
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
vissa av er här inne ska fan inte ha körkort, idioter
Hur kan du äns mä o säga att en del inte ska ha körkort Pga att man kört av vägen eller krockat med en stolpe? då kan vi ju säga att Ryttare inte ska Rida.. de ramlar ju av stup i kvarten... Och F1 förare inte ska köra.. de blåser ju av vägen titt som tätt.. Tycker du borde ta reda på lite mer fakta innan du yttrar dej i en sån sak.. Behöver inte alltid bero på föraren att man kör av vägen... finns rätt många omständigheter som spelar in.. o vet du itne de borde inte du ha körkort...
vissa av er här inne ska fan inte ha körkort, idioter
Hur kan du äns mä o säga att en del inte ska ha körkort Pga att man kört av vägen eller krockat med en stolpe? då kan vi ju säga att Ryttare inte ska Rida.. de ramlar ju av stup i kvarten... Och F1 förare inte ska köra.. de blåser ju av vägen titt som tätt.. Tycker du borde ta reda på lite mer fakta innan du yttrar dej i en sån sak.. Behöver inte alltid bero på föraren att man kör av vägen... finns rätt många omständigheter som spelar in.. o vet du itne de borde inte du ha körkort...
Haha! Bra sagt
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
golfen "pärlan" hade börjat rosta rättså mycket och klarade inte besiktningen, den såg rätt skabbig ut på slutet med. så ja hämtade den med kranbil å körde den till skrot. sen va ja på skroten å skulle köpa lite delar till ett annat lik, då stog den där helt platt