Bilder på tjejer

maliin
24 december 2007 ·

Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

NJ_
24 december 2007 · 2 118 Inlägg

håller med "promo", bara trevligt att se hur folket ser ut smile

God Jul smile

D.i.l.l.i.g.a.f
Jimmy_N Makaronborrare
24 december 2007 · 993 Inlägg

Nej det är ju frivilligt att kolla på dessa bilder så om man stör sig är det bara att gå vidare och titta på något annat tongue

maliin
24 december 2007 ·

calibra1992 skrev:
Nej det är ju frivilligt att kolla på dessa bilder så om man stör sig är det bara att gå vidare och titta på något annat tongue

Men då ligger problemet att dom som stör sig, måste KOMMENTERA detta hos personen med utlagd bild, undra varför? wink

maliin
24 december 2007 ·

promo skrev:
Håller helt med dig, ser inte problemet i det hela.

Nej, bra det smile

maliin
24 december 2007 ·

NJ_ skrev:
håller med "promo", bara trevligt att se hur folket ser ut smile

God Jul smile

Very good! Thanks:-)

Honken_ Klyphuggare
24 december 2007 · 328 Inlägg

Jag stör mig mer på dom som är här och inte laddar upp nån bild på sin bil. vill jag se bilder på folk så finns det andra ställen.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
Aga_Diff Bärs!
24 december 2007 · 3 456 Inlägg

det gör absolut ingenting, sålänge dom ligger i "rätt" kategori i galleriet så ser inte jag några problems med det.. om man nu skulle störa sej på det så är ju bara att ge fan i å klicka? eller? Ghoo jewhl

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
maliin
24 december 2007 ·

Honken_ skrev:
Jag stör mig mer på dom som är här och inte laddar upp nån bild på sin bil. vill jag se bilder på folk så finns det andra ställen.

Jag håller på och fixar körkort. Därav ingen bild eller fakta om "min" bil. Eftersom ja ännu inte införskaffat någon. Om de handlar om att man måste lägga upp sitt fordon på denna sida, då skulle det vara obligatoriskt att lägga upp det. Men så är inte fallet nu.

pippaaN
24 december 2007 · 987 Inlägg

maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

Håller med dig , inget problem i det, tycker jag iaf.. (A) God jul på dig tjejen! = )

i like it load
bmx
24 december 2007 · 7 100 Inlägg

inge fel med att folk laddar upp bilder på sej!då vet man ju hur dom ser ut,så man vet om man träffar nån på stan tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
24 december 2007 · 5 042 Inlägg

Det är som många säger. Det finns massa bilder som inte tillhör hit till garaget.
Men dock så bryr jag mig inte. Det skadar inte med lite ögongodis smile
För dom som gnäller. Klicka inte på bilden om du nu " inte vill se sånt " host

C H E V R O L E T <3
Chrill27
24 december 2007 · 553 Inlägg

Gör ju aldrig något om man har en bild/bilder på sig själv kan ju bara vara kul, förstår inte folk som stör sig heller, ingen som tvingar någon att se på dem wink

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
24 december 2007 · 5 042 Inlägg

Bilar & tjejer ihop på 1 o samma sida ( Finns ingen bättre blandning ) wink

C H E V R O L E T <3
maliin
24 december 2007 ·

pippaaN skrev:

maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

Håller med dig , inget problem i det, tycker jag iaf.. (A) God jul på dig tjejen! = )

Bra de. Tack:-)

maliin
24 december 2007 ·

Children-Of-Bodom skrev:
Bilar & tjejer ihop på 1 o samma sida ( Finns ingen bättre blandning ) wink

Då kan ja även säga att killar och bilar är en riktigt god blandning! tongue

maliin
24 december 2007 ·

bmx skrev:
inge fel med att folk laddar upp bilder på sej!då vet man ju hur dom ser ut,så man vet om man träffar nån på stan tongue

Precis precis wink

Redbull Moderator+
24 december 2007 · 1 081 Inlägg

Jag stör mig inte direkt på det, men dock kan jag förstå folk som stör sig på att dom själva med jättefräcka bilar fått ett fåtal kommentarer och nån lättklädd tjej fått 200+ kommenterare på sin "bruksbil" som kan vara såväl en Volvo 740 (eller en Saab 900) i halvtaskigt orignalskick smile

Men men, det bevisar väl bara hur lättflörtade vi killar är wink

Vem jag?
__Marcus Whitetrash
24 december 2007 · 589 Inlägg

Avklätt ska det vara isåfall.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
maliin
24 december 2007 ·

__Marcus skrev:
Avklätt ska det vara isåfall.

Hehe, nja den biten hör inte hit hos mig. Tyvärr!!!!! roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang