Bilder på tjejer

Mortalis VW-nörd?
25 december 2007 · 4 332 Inlägg

Stor gäspning till hela tråden. Pointless detta

Kristian_L
31 december 2007 · 1 893 Inlägg

<-- Sålde sista bilen innan jul, o sista MCn i förrgår, har för närvarande inget motorfordon att visa upp, så jag lade upp en bild på mig själv istället. wink
Jg tror jag börjar bli gammal, man börjar ana tendens till rynkor... eller? big_smile
Blir nya bilar 2008. wink

(Bilden är på vår Naepolitaska mastiff.)

Volvo V60 D4 "Inscription" (2019)
_qlimax_
31 december 2007 · 236 Inlägg

här va d fullt upp hehe.
säger som så många andra  att d e la bra och kul att visa vem man är och vem som kör sitt åk. har sj lagt upp bild

sen att d e en bilsida men man röstar ju på bilarna inte på brudarna  lr har jag fel.

hoppas ni alla får ett gott nytt årsmile

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till
Skaune
31 december 2007 ·

Ja de är ju roligt att det finns personer här av bägge könen, entusiastbilar är ju inte bara till för killar liksaså denna sajt! Men, de e sällan man ser att tjejerna skriver i forumen? Visst de finns dom som gör det, men varje gång man loggar in så ser man ju andra medlemar, oftast många tjejer (långt fler än jag kunnat tro), men ingen av dessa gör något väsen av sig?Kikar man sedan vidare så är ju ofta avatarbilden snudd på försök till fotomodells aktig? Känns som att vissa kanske (inte alla dock) e här för som tidigare beskrev lite bekräftelse, men då borde de väl finnas andra sajter eller? Sen e de ju inte så att de bara e tjejerna som lägger upp snygga bilder på sig själva, har nog sett en o annan halvnaken kille oxå så man undrar ju vart det e på väg? hmm

BTW: Gott nytt år på er alla! big_smile

Markus_MR2
31 december 2007 · 761 Inlägg

Nja.. Det är alltid trevligt att veta hur folk ser ut. Så porträttbilder och så är ju aldrig fel. Men när tjejerna fläker sig över huven på sin nissan micra från 89 i så lite kläder som möjligt, ja då hör det inte hemma på garaget. Men det är bara min åsikt.. Lyckligtvis så gör inte så många det:)

Toyota MR2 -95
Saab 95 2.0t SE -99
VW Buggy -66
WeDo
31 december 2007 · 3 390 Inlägg

Men det går ju inte att förneka att de flesta tjejer här på gorg, oavsett vad dom har för bil, har typ 500 kommentarer, 58 favoriter och ett betyg på 4.8 fast det kanske bara är en vanlig orginal golf 2:a ... smile 

Och sen att det ligger ute "nästan" nakenbilder på vissa går inte att göra någe åt, även om jag personligen inte tycker det hör hemma på en bilsida... Samma med utställningar... Vill jag se lättklädda tjejer så finns det andra ställen att gå till, men en bilutställning går jag ju till av EN anledning, BILAR.... hmm


Kolla t.ex här... UNDRAR varför just denna bild fått 420 kommentarer... http://www.garaget.org/?car=37457&image=538697

Senast redigerat av WeDo (1 januari 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Masaru hater
1 januari 2008 · 656 Inlägg

Sorligast vore om en stor skara kvinnliga modeller blir medlemmar på Gorg för att de förstår att alla kåta killar kommer titta på de. Gratis reklam? Ny slogan för garaget.org - Framtidens arbetsförmedling för modeller ^^

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
WeDo
1 januari 2008 · 3 390 Inlägg

saab9_3turbo skrev:

WeDo skrev:
Kolla t.ex här... UNDRAR varför just denna bild fått 420 kommentarer... http://www.garaget.org/?car=37457&image=538697

Men det sorligaste är att hon tror att hon behöver vika ut sig, den där bilen är redan skit snygg smile

aaaa, men som sagt... Det sorgliga på denna sida är att har man bara en halvnaken tjej på sin sida så är bilen skitsnygg också....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
WeDo
1 januari 2008 · 3 390 Inlägg

Masaru skrev:
Sorligast vore om en stor skara kvinnliga modeller blir medlemmar på Gorg för att de förstår att alla kåta killar kommer titta på de. Gratis reklam? Ny slogan för garaget.org - Framtidens arbetsförmedling för modeller ^^

Har redan sett ett par sånna användare... Som blivit medlemmar för att få modelljobb på bilutställningar... Finns ju faktiskt andra sidor som INRIKTAR sig på bara modeller eller ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
flash_turbo Racer
1 januari 2008 · 233 Inlägg

WeDo skrev:
Men det går ju inte att förneka att de flesta tjejer här på gorg, oavsett vad dom har för bil, har typ 500 kommentarer, 58 favoriter och ett betyg på 4.8 fast det kanske bara är en vanlig orginal golf 2:a ... smile 

Och sen att det ligger ute "nästan" nakenbilder på vissa går inte att göra någe åt, även om jag personligen inte tycker det hör hemma på en bilsida... Samma med utställningar... Vill jag se lättklädda tjejer så finns det andra ställen att gå till, men en bilutställning går jag ju till av EN anledning, BILAR.... hmm


Kolla t.ex här... UNDRAR varför just denna bild fått 420 kommentarer... http://www.garaget.org/?car=37457&image=538697

Kan nog bero på att det är en sida med mycket killar på.. tongue va är det för fel att tjejer ställer sig framför bilarna och nu då nästan nakna.. måste ju säga att det har ju helt klart blivit en liten sak som tillhör just med bilar att göra.. ja om du nu inte vill se bilar som det finns tjejer runt så kan du väll åka till någon parkering vad marieberg eller något... Det jag menar är att det e helt valfritt att titta ingen som tvingar dig..

BMW 325i "M-tech.Eisenmann" (2001)
Audi S2 "800hk Time attack Projekt" (1991)
Exquisites
1 januari 2008 · 17 Inlägg

Masaru skrev:
Finns ju faktiskt andra sidor som INRIKTAR sig på bara modeller eller ?

Det finns det ^^

neckwomen_88
1 januari 2008 ·

Vill bara poängtera att det finns en hel del tjejer som skriver i forumen (hej hej!)

..och att det finns tjejer som har ngn bild på sig själva, FULLT PÅKLÄDD som dessutom är bilrelaterad (okej, vi är inte många, men det finns)

För de som söker bekräftelse är Lunarstorm eller snyggast.nåt en bra början.

Har inget emot tjejer som åmar på huvven så, men som ngn sa, när en orginal och skitig golf från 80-talet har 4.8 och 120 kommentarer..då är det lite sorgligt.
G.org är en fristad för bilintresserade, låt så förbli smile

Gott nytt på er!

WeDo
1 januari 2008 · 3 390 Inlägg

flash_turbo skrev:

WeDo skrev:
Men det går ju inte att förneka att de flesta tjejer här på gorg, oavsett vad dom har för bil, har typ 500 kommentarer, 58 favoriter och ett betyg på 4.8 fast det kanske bara är en vanlig orginal golf 2:a ... smile 

Och sen att det ligger ute "nästan" nakenbilder på vissa går inte att göra någe åt, även om jag personligen inte tycker det hör hemma på en bilsida... Samma med utställningar... Vill jag se lättklädda tjejer så finns det andra ställen att gå till, men en bilutställning går jag ju till av EN anledning, BILAR.... hmm


Kolla t.ex här... UNDRAR varför just denna bild fått 420 kommentarer... http://www.garaget.org/?car=37457&image=538697

Kan nog bero på att det är en sida med mycket killar på.. tongue va är det för fel att tjejer ställer sig framför bilarna och nu då nästan nakna.. måste ju säga att det har ju helt klart blivit en liten sak som tillhör just med bilar att göra.. ja om du nu inte vill se bilar som det finns tjejer runt så kan du väll åka till någon parkering vad marieberg eller något... Det jag menar är att det e helt valfritt att titta ingen som tvingar dig..

Klart det är valfritt... Men hur kul är det att komma hem efter Elmia och man ska sätta sig med en massa vänner och kolla på bilder och det bara är en massa "Elita" kopior som klänger på bilarna.... Det ska ju inte direkt behövas lättklädda tjejer för att locka folk att titta på bilar...

Kanske skulle börja rull ain bilar på erotik mässan nästa gång lol

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
flash_turbo Racer
1 januari 2008 · 233 Inlägg

WeDo skrev:

flash_turbo skrev:

WeDo skrev:
Men det går ju inte att förneka att de flesta tjejer här på gorg, oavsett vad dom har för bil, har typ 500 kommentarer, 58 favoriter och ett betyg på 4.8 fast det kanske bara är en vanlig orginal golf 2:a ... smile 

Och sen att det ligger ute "nästan" nakenbilder på vissa går inte att göra någe åt, även om jag personligen inte tycker det hör hemma på en bilsida... Samma med utställningar... Vill jag se lättklädda tjejer så finns det andra ställen att gå till, men en bilutställning går jag ju till av EN anledning, BILAR.... hmm


Kolla t.ex här... UNDRAR varför just denna bild fått 420 kommentarer... http://www.garaget.org/?car=37457&image=538697

Kan nog bero på att det är en sida med mycket killar på.. tongue va är det för fel att tjejer ställer sig framför bilarna och nu då nästan nakna.. måste ju säga att det har ju helt klart blivit en liten sak som tillhör just med bilar att göra.. ja om du nu inte vill se bilar som det finns tjejer runt så kan du väll åka till någon parkering vad marieberg eller något... Det jag menar är att det e helt valfritt att titta ingen som tvingar dig..

Klart det är valfritt... Men hur kul är det att komma hem efter Elmia och man ska sätta sig med en massa vänner och kolla på bilder och det bara är en massa "Elita" kopior som klänger på bilarna.... Det ska ju inte direkt behövas lättklädda tjejer för att locka folk att titta på bilar...

Kanske skulle börja rull ain bilar på erotik mässan nästa gång lol

Ja jag dras helt klart till en bil om det står 2 fina tjejer vid bilen.. o det e ju helt klart ett bra sätt att göra reklam för sin bil och för tjejerna.. säger bara.. ta inte bilder när dom står där då! för jag har nästan bara bilder på bilarna när det inte står några brudar vi dom och så många är dom inte att dom fyller hela elmia!

BMW 325i "M-tech.Eisenmann" (2001)
Audi S2 "800hk Time attack Projekt" (1991)
_MaCCe_ Majestas
1 januari 2008 · 1 319 Inlägg

Alltså jag har tänk på en sak, ofta när jag läser / skriver i forum så ser jag alla medlemmar som män. Ibland blir jag förvånad över att det är en tjej som har den bil jag har tittat på osv.

Sorry lite offtopic kanske ?

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Lady_Milla Alecci's fästmö
1 januari 2008 · 708 Inlägg

_MaCCe_ skrev:
Alltså jag har tänk på en sak, ofta när jag läser / skriver i forum så ser jag alla medlemmar som män. Ibland blir jag förvånad över att det är en tjej som har den bil jag har tittat på osv.

Sorry lite offtopic kanske ?

tro många gör de faktist å killar använder även tjejer på avatar med så kan ju vara förvirrande med kan ja tro

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
_MaCCe_ Majestas
1 januari 2008 · 1 319 Inlägg

Lady_Milla skrev:

_MaCCe_ skrev:
Alltså jag har tänk på en sak, ofta när jag läser / skriver i forum så ser jag alla medlemmar som män. Ibland blir jag förvånad över att det är en tjej som har den bil jag har tittat på osv.

Sorry lite offtopic kanske ?

tro många gör de faktist å killar använder även tjejer på avatar med så kan ju vara förvirrande med kan ja tro

Ja, det är det faktiskt! men det är därför det är lite småkul att läsa info om användaren, så man får en susning.

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
WeDo
1 januari 2008 · 3 390 Inlägg

Lady_Milla skrev:

_MaCCe_ skrev:
Alltså jag har tänk på en sak, ofta när jag läser / skriver i forum så ser jag alla medlemmar som män. Ibland blir jag förvånad över att det är en tjej som har den bil jag har tittat på osv.

Sorry lite offtopic kanske ?

tro många gör de faktist å killar använder även tjejer på avatar med så kan ju vara förvirrande med kan ja tro

precis... sett ett par som har sin flickvän i bara bh och trosor och då frågar jag mig själv.... Varför ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Lady_Milla Alecci's fästmö
1 januari 2008 · 708 Inlägg

WeDo skrev:

Lady_Milla skrev:

_MaCCe_ skrev:
Alltså jag har tänk på en sak, ofta när jag läser / skriver i forum så ser jag alla medlemmar som män. Ibland blir jag förvånad över att det är en tjej som har den bil jag har tittat på osv.

Sorry lite offtopic kanske ?

tro många gör de faktist å killar använder även tjejer på avatar med så kan ju vara förvirrande med kan ja tro

precis... sett ett par som har sin flickvän i bara bh och trosor och då frågar jag mig själv.... Varför ?

haha ja du få fråga dom:P

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Masaru hater
1 januari 2008 · 656 Inlägg

_MaCCe_ skrev:
Alltså jag har tänk på en sak, ofta när jag läser / skriver i forum så ser jag alla medlemmar som män. Ibland blir jag förvånad över att det är en tjej som har den bil jag har tittat på osv.

Sorry lite offtopic kanske ?

Hahah kvinnohatare tongue

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang