Galet.. Trodde det vara bara jag som kör k-jet.. Som du fattar kan man köra skiten ur en motor med systemet om det lirar... Varvar själv 8000rpm utan varstopp varstopp är för kycklingar.. hehe
ja det där verkar vara en grym lösning! men vad har jag min tändspole? allt är ju inbyggt i själva fördelarhuset... jag får riva ner och kolla om man kanske kan koppla in där på något vis...
ja det där verkar vara en grym lösning! men vad har jag min tändspole? allt är ju inbyggt i själva fördelarhuset... jag får riva ner och kolla om man kanske kan koppla in där på något vis...
tack för assbra tips!
Vart kopplade du in varvtalsräknaren då?, det brukar man väl normalt ta ifrån tändspolen?.
tack för assbra tips!
Vart kopplade du in varvtalsräknaren då?, det brukar man väl normalt ta ifrån tändspolen?.
nej det är förberätt för varvräknare, så det finns en kontakt som är oanvänd som man bara kopplar in till varvräknaren...