Håller med mats...riktig krisp vit blir snyggt... och ja, ta bort "midjan" om du vill ha henne stilren.... Och jag kan hålla med sassie om att den vore rätt läcker i rosa.. men ännu bättre i svartmetallic
NismoP11: vad fick dej till att vara lite skäptisk till en början? bara allmänt nyfiken berätta vet ja
tack så mycket allihop för att ni vill angaskera er det glädjer mej, och ja lovar att detta är inget budget bygga över huvetaget utan det kommer bli ett riktigt show bygge även om ja jobbar på sakta:D
nu faan tror ja att ja har hittat den ultimata färgen va väg idag och hittade den, pga att ja tror att vit blir för ljust när själva bilen ska bli mörkare så hittade ja en skit läcker grön färg som det va lite åt det guldiga hållet i själva botten på den, skit svårt att förklara men läcker va den och ja har försökt ta kort på den men gick inte men ja lovar att ja kommer upp med bilder i morgon
Kanon, jag tror det blir läckert ! Men först föreställde jag mig typ Ikea grönt som mitt badrum.. haha Men den gröna du beskriver tror jag blir riktigt läckert
och till er andra ja kunde inte hålla mej utan va tvungen ut att prova lite och det är inte lätt att ta kort på denna färg, den ser blå ut på bilden men det är den inte men lite kan ni får se iaf