Det kan säkert stämma, men jag kan lova dig att det är ett GRYMT J*VLA tryck i bilen
Djem skrev:
får ja säga en åsikt angående lupon???? tycker att porten är för nära bagageluckan för att få trycket inne i bilen du får mer tryck om den är en bit i från luckan :S?
Det kan säkert stämma, men jag kan lova dig att det är ett GRYMT J*VLA tryck i bilen
Djem skrev:
får ja säga en åsikt angående lupon???? tycker att porten är för nära bagageluckan för att få trycket inne i bilen du får mer tryck om den är en bit i från luckan :S?
JimBo__ : tyvärr så får ja inte spela över 80 db( normal samtalston) och det är jävligt sugit. men men.
80 dB. HAHA
Dra den om rödluvan också.
Kan säga att det är inga 80 dB som gäller i hallen. Står dock i avtalen att man inte får överstiga det. Men det är mycket man inte får här i världen.
I A-hallen brukar arrangören ha lite mer överseende.
Spelning efter ansvar är snarare vad som gäller. Man får tänka hur man själv hade velat ha det. Vill du ha någon som spelar på högsta volym hela dagen? Knappast. Däremot kan man stå ut med att de spelar ett par minuter och sedan sänker volymen igen.
70dB gäller i a-hallen.. och tydligen så kommer dom inte acceptera speciellt mycket i år. Pratade med Mats på fabas om det som var förra året då man släppte på det till slut så hade jag fel tydligen.. det var VI som sket i det och spelade ändå.. Så det ska man vara strängare med i år. Löjligt är det i alla fall, A-hallen ÄR och FÖRBLIR en ljudhall.. Det låter, acceptera det eller kom inte in.
tack allihop har fått en ny sponsor idag som ja vill tacka, som kommer att ställa upp med bromsskivor till golfen
ett stort tack till bromsmannen och tommie som har hjälpt till att skaffa denna sponsor nu känns det genast enklare och kunna få ihop caben precis så som ja vill ha den
Grattis till sponsorn och hoppas att du får en vinnargolf senare oxå, inte för att de är något fel med den som den är nu (iofs inte sett bilder på ett tag)
Bilar kommer och bilar går, men kärleken till Audi den består! Dock har NISSAN börjat konkurrera om min kärlek...
Nuvarande bil: The Replacement
Föregående bil: Familjens stall
JimBo__ : tyvärr så får ja inte spela över 80 db( normal samtalston) och det är jävligt sugit. men men.
80 dB. HAHA
Dra den om rödluvan också.
Kan säga att det är inga 80 dB som gäller i hallen. Står dock i avtalen att man inte får överstiga det. Men det är mycket man inte får här i världen.
I A-hallen brukar arrangören ha lite mer överseende.
Spelning efter ansvar är snarare vad som gäller. Man får tänka hur man själv hade velat ha det. Vill du ha någon som spelar på högsta volym hela dagen? Knappast. Däremot kan man stå ut med att de spelar ett par minuter och sedan sänker volymen igen.
70dB gäller i a-hallen.. och tydligen så kommer dom inte acceptera speciellt mycket i år. Pratade med Mats på fabas om det som var förra året då man släppte på det till slut så hade jag fel tydligen.. det var VI som sket i det och spelade ändå.. Så det ska man vara strängare med i år. Löjligt är det i alla fall, A-hallen ÄR och FÖRBLIR en ljudhall.. Det låter, acceptera det eller kom inte in.
låter ungefär som samma besked som jag fick förra året. Han sa till mig förra året att de skulle vara hårdare. Det märkte jag dock inte av.
Dom skapar problem för sig själv. De vill ha en bra show som folk uppskattar. Vad uppskattar de flesta som går i A-hallen? Jo ljud. Lite moment 22.
Tack vet jag utländska mässor. Där gnäller de inte för att man spelar bara man gör det med ansvar.
tack allihopa mats och björn ja kan ju bara ju inte bara lacka om hans bil bara så där men ja har ett par häftiga ideer till lack, någon som vill ha något häftogt på sin bil som ja vet aldrig har vart lackat förut
Kan de inte vara lördag natt nu så man vaknar upp snart och skall göra sig klar för att börja åka mot Elmia? Så man kan få se bilen + träffa dig Du vet ju att du är "skyldig" mig en handskakning efter min lilla sponsring av lacken åt dig, men de är inte så mycket begärt lr?
// Lr så tar jag ut något annat som betalning för de, typ lite mera foton än jag planerat
Bilar kommer och bilar går, men kärleken till Audi den består! Dock har NISSAN börjat konkurrera om min kärlek...
Nuvarande bil: The Replacement
Föregående bil: Familjens stall