Var hemma runt 21 tiden har jag för mig, la mig på sängen och däckade, vaknade igen för ca 30 minuter sedan tänkte att man skulle kolla lite på gorg efter lite bilder från Elmia, men hittade inte så mycket av de man ville se, kanske tur att man tog en del bilder själv då

tog runt 325 bilder, för börja gallra lite imorgon när man vaknar igen (om man kan somna om nu)
Din bil är riktigt snygg IRL att kolla på, och jag säger de igen, jag är ingen normal volvo "älskare" jag är snarare den som tittar bort när man ser en volvo komma åkandes (inte vara "raggar volvos" utan även dom nyare) men din (och även Ellens) är något extra (kanske för att man läst dessa trådar)
Får se om jag lägger upp några av mina bilder här på garaget lr om jag lägger upp dom på en annan sida och länkar den sidan senare.
Är inte alls avundsjuk på dig och er andra utställare som måste vara "närvarande" i 4 dygn på mässan, tyckte de räckte och blev över med 1 dag som besökare där

Men fick lite roliga tips i vissa montrar, typ ett projekt som stannat av som jag skulle få köpa in från England för att fixa i ordning av Svenska Wankel Registret.
Nej nu skall jag sluta "kapa" din tråd med min info och "dags notering" efter mässan