Woho.. Här inne va de länge sen man va... Ser bra ut vännen Jag kommer o hälsar på o hjälper dig när det börjar ordna sig mer för mig... Mina kläder och skor hänger ju kvar på samma plats jag lämnade dom sist iaf för sådär snart 4 månader sen!!
Klart att du (även Ellen) skall visa bilder på de ni gör vad är de annars för mening med att ha n projekt tråd? ^^
Annars får jag ta mig en titt irl på bägge bilar, frågan är bara hur jag skall ta mig hem till dig Jimmy, till Ellen så tar jag mig alltid på något sätt som kallas gå lr cykla
Bilar kommer och bilar går, men kärleken till Audi den består! Dock har NISSAN börjat konkurrera om min kärlek...
Nuvarande bil: The Replacement
Föregående bil: Familjens stall
Klart att du (även Ellen) skall visa bilder på de ni gör vad är de annars för mening med att ha n projekt tråd? ^^
Annars får jag ta mig en titt irl på bägge bilar, frågan är bara hur jag skall ta mig hem till dig Jimmy, till Ellen så tar jag mig alltid på något sätt som kallas gå lr cykla
du får väl cykla till jimmy med bra kondis
De är lite långt att cykla till jimmy, annars skulle jag inte tveka att göra de, så skulle han inte få en ensam kväll hemma, har har ju 2 bilar att fixa och vissa saker att lära och vissa saker att lära ut
Bilar kommer och bilar går, men kärleken till Audi den består! Dock har NISSAN börjat konkurrera om min kärlek...
Nuvarande bil: The Replacement
Föregående bil: Familjens stall