2950
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 503 673 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
1 964 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
Beeenny skrev:
har funderat på vals maskinen över ett år..var de smidigt att använda ? inga lack sprickor eller ojämnheter eller dylikt ?

beundransvärt jobb du lägger ner, blir grymt bra

det va smidigare än vad ja trodde faktist, kontroll mäter man hela tiden och värmer på lacken så den blir lite bjuk och flexibel så funkar de big_smile

1 964 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
krutmats skrev:
Är också intresserad av Valsmaskinen...

du kan få provlåna min wink elle annars kan du få prova på min bil så får du se tongue har ett bakhjul kvar att göra på big_smile

1 964 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
en glad nyhet till er som gillar bilder och uppdate om 2 v så åker lollo ner till skåne för att jobba så då kommer det bli mycket garage tid big_smile vad sägs om de wink i morgon ska ja fortsätta på mätarhållaren och på fre bär det i väg till lack big_smile
Senast redigerat av volvo240R (10 februari 2009)

Koenigsegg Automotive
481 Inlägg
2 februari 2009
tänkte på mätarna i mitten delen, kommer inte skärmen komma upp framför dom?? blir vell inte så lätt o se dom då ?? tongue

1 964 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
finns en fin funktion på skärmen big_smile går att köra sterion när den är nerfälld big_smile sen så kan den köras separat via andra tuchscreen skärmar så det är kanon big_smile sen finns det ju fjärr när man vill höja musiken elle byta låt wink

Koenigsegg Automotive
481 Inlägg
2 februari 2009
skulle bytt plats på stereon o mätarna annars,vem behöver ac tongue

1 964 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
joo det måste man ju ha wink till sommaren när det blir helskinn i bil faan tongue

1 892 Inlägg
2 februari 2009
Haha rolig läsning sedan sist jag var in här tongue
Jag tycker du ska köra på mätarna där du tänkt dig nu, det blir kaonnbra!!
Tycker hela idén och bygget är väl genomtänkt!!
kanonbra!!
ja jag vill gärna prova valsningen big_smile  säg till så kommer jag big_smile

1 964 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
ta med dej innertaket och kom bara big_smile du väljer själv vilken dag du vill komma wink

ÄNTLIGEN! fick ett glädjande samtal idag big_smile i morgon åker lollo i väg och hämtar hem mina delar som vart hos bilskräddaren big_smile gissa om ja länktar ?

har även fått hem min framskärm tongue och på fre bär det i väg till lackering big_smile nu rullar det på big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/560924_qlaob6.jpg
va väg till bejer i dag när ja ändå va där i jobb syfte och skaffade mej lite lim som skulle vara bra ( märks) så ja limmade ihop mätarfronten med det andre big_smile wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/560925_4hbbc5.jpg
min nya framskärm big_smile väger 2-3 kilo mindre än min andre pga att den andra ja hade va full av spakel och denna är bukelfri utan spakel big_smile va bara en liten krockskada ja rätade ut utan problem big_smile och det kräver minimalt med spakel för att fixa big_smile i morgon kommer det smarriga bilder ja tror ni vill ha elle har ja fel wink?

2 164 Inlägg
3 februari 2009
du har rätt smile

"Life´s too short to drive a boring car"

1 892 Inlägg
3 februari 2009
Faan vad roligt Jimmy!! Då är det snart premiärvisning av stolarna ;P
fan avd skojigt!! Längtar som bara den!! tongue
Blir det hel nylack??

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
3 februari 2009
fan va jag vill se säterna:D
kommer bli så jävla snyggt alltihop.

//mackan

Plugghäst med motorintresse
70 Inlägg
3 februari 2009
Det blir ja och lollo som får se dem först, Grabbar....Avundsjuka???tongue wink

Ska bli kul att få se dem ihop me resten som jimmy har gjort...

Kram
      Kicka
Senast redigerat av Kicka (3 februari 2009)

Dirigo // Jag styr

1 892 Inlägg
3 februari 2009
Ja jag är avundsjuk!!  men den som väntar på nå gott tongue

Plugghäst med motorintresse
70 Inlägg
3 februari 2009
krutmats skrev:
Ja jag är avundsjuk!!  men den som väntar på nå gott tongue

Tror nog att jimmy ger dig ett smakprov wink

Dirigo // Jag styr

162 Inlägg
4 februari 2009
kommer nog när jimmy kommer hem.. tongue Dom är sååååååååååååååååååååååååå SNYGGA!!! och jag har hämtat dom nu big_smilebig_smile:big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

162 Inlägg
4 februari 2009
kommer nog när jimmy kommer hem.. tongue Dom är sååååååååååååååååååååååååå SNYGGA!!! och jag har hämtat dom nu big_smilebig_smile:big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

730 Inlägg
4 februari 2009
Nu minskade ju inte spänningen iaf smile, Sjukt nyfiken:P

Fölkesberg Racing =)

Sök