3820
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 503 686 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
552 Inlägg
7 februari 2009
Blir bra det här du, imponerad. big_smile

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..

1 964 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
Happytart skrev:
eplamojje skrev:
håller med ovanstående..blir ju inte snyggt när skärmen täcker mätarna..vilken färg ska bilen få?

Håller med ovanstående smile

precis så big_smile har sagt det tidigareoch så kommer det att förbli tills vidare,

1 964 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
har små pillat på lite allt möjligt nu på eftermiddagen men tyvärr inga bilder på de, har dragit massa kablar o.s.v
men i morgon hoppas ja på nya krafter och nya bilder, allt frän mej idag.

mvh jimmy

Plugghäst med motorintresse
70 Inlägg
8 februari 2009
Då är det dags att vi lägger upp nån bild från igår då wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88083/564816_0tm7fx.jpg
Före min slipning och jimmys polering

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88083/564818_5oxdie.jpg
efter...

Duktiga var vi... smile

/ Kicka

Dirigo // Jag styr

Plugghäst med motorintresse
70 Inlägg
8 februari 2009
Den här efter bilden kanske är liiit bättre wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88083/564820_yu9rlb.jpg
Efter, lite bättre fokus i bilden wink

Dirigo // Jag styr

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
8 februari 2009
skitsnygggt big_smile

Bilar, datorer och hundar
187 Inlägg
8 februari 2009
snuskigt mycket jobb som sitter där och glänser. riktigt gott jobb ni gjort. skit snuggt

1 964 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
lovar att ge bättre bilder så fort ja är klar big_smile idag har ja sytt klart dörrsidorna med hjälp av lollo, tyvär inte bilder...
och tyvärr kommer nog bygget stå still tills vidare om det inte finns snälla människor som vill bidra med en 20:a elle 2 för att få klart detta bygge,
tyvärr har detta kostat mej en jävla massa pengar och ja har inte knappt någonting kvar av mina pengar , även fast ja jobbar och sliter så har ja massa räkningar även om ja bor hemma så det blir inte så mycket över, men om ni vill fortsätta se uppdateringar så skulle ja inte tacka nej till den som vill bidra och se att bygget fortsätter som det brukar,

den som vill får sätta in hur mycket på mitt konto nummer..
Skicka ett PM så får ni mitt nummer..

och till dom som väljer att göra de lovar ja att skriva ett stort tack till i denna tråd om ni skriver erat namn om/när ni sänker pengar.

tack för visat intresse

Mvh Jimmy

ps: om allt går bra med insamlingen så lovar ja att bjuda på en helhetsbild på inredningen wink
Senast redigerat av volvo240R (8 februari 2009)

Joas_86
9 februari 2009
volvo240R skrev:
lovar att ge bättre bilder så fort ja är klar big_smile idag har ja sytt klart dörrsidorna med hjälp av lollo, tyvär inte bilder...
och tyvärr kommer nog bygget stå still tills vidare om det inte finns snälla människor som vill bidra med en 20:a elle 2 för att få klart detta bygge,
tyvärr har detta kostat mej en jävla massa pengar och ja har inte knappt någonting kvar av mina pengar , även fast ja jobbar och sliter så har ja massa räkningar även om ja bor hemma så det blir inte så mycket över, men om ni vill fortsätta se uppdateringar så skulle ja inte tacka nej till den som vill bidra och se att bygget fortsätter som det brukar,

och till dom som väljer att göra de lovar ja att skriva ett stort tack till i denna tråd om ni skriver erat namn om/när ni sänker pengar.

tack för visat intresse

Mvh Jimmy

ps: om allt går bra med insamlingen så lovar ja att bjuda på en helhetsbild på inredningen wink

Inget fusk nu eller !

big_smile hehe .

Mkt vill du ha då ?

139 Inlägg
9 februari 2009
volvo240R skrev:
ja den som väntar får se wink

efter som ingen gillade min mätarhållare har ja tillverkat en ny som inte riktigt är klar än, men vad tror ni om detta ?

http://www1.garaget.org/gallery/archive … s1y85f.jpg[/url]

För vems skull bygger du bilen?wink

1 892 Inlägg
9 februari 2009
Tja Jimmy, PM:a mig ditt kontonummer ska jag bidra!
Mvh/Mats big_smile

1 964 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
Joas_86 skrev:
volvo240R skrev:

tack för visat intresse

Mvh Jimmy

Inget fusk nu eller !

big_smile hehe .

Mkt vill du ha då ?

ja är glad för varje krona ja får:P så om ja får en krona så är ja nöld för det lilla.

1 964 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
Matspetter skrev:
volvo240R skrev:
ja den som väntar får se wink

efter som ingen gillade min mätarhållare har ja tillverkat en ny som inte riktigt är klar än, men vad tror ni om detta ?

http://www1.garaget.org/gallery/archive … s1y85f.jpg[/url]

För vems skull bygger du bilen?wink

ja tyckte faktist inte om den förste versionen häller wink

1 964 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
krutmats skrev:
Tja Jimmy, PM:a mig ditt kontonummer ska jag bidra!
Mvh/Mats big_smile

tack Mats, du är den förste som erbjudit säg
så ETT STORT tack till Mats englund som har skänkt en god tanke till mej och er tittare så ni får mer bilder wink

Low is a lifestyle
956 Inlägg
9 februari 2009
Jaså du har också börjat märka av penga brist. en så kallad finanskris. hehe
Jag har samma. känns tufft. men man har en grym vilja och ditt blir så jävla bra.
Hade hoppats på att ma själv hade den viljan med att klä allt.

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

1 892 Inlägg
9 februari 2009
Är lågkonjuktur i Torpa med :S
Men du har fått ett bidrag på ditt "Sunshine-Konto"
big_smile
Hålla andan uppe nu!

1 531 Inlägg
9 februari 2009
Förstår hur du känner Jimmy. Inte lätt när pengarna tryter. Önskar jag hade en slant över men jag är tyvärr arbetslös sad Får verkligen hoppas det löser sig ändå så man får se bilen på Elmia

1 964 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
Geiros skrev:
Jaså du har också börjat märka av penga brist. en så kallad finanskris. hehe
Jag har samma. känns tufft. men man har en grym vilja och ditt blir så jävla bra.
Hade hoppats på att ma själv hade den viljan med att klä allt.

vilja och kraft har ja fullt big_smile men tyvär vad ska man göra när man inte kan jobba framåt och behöver lite delar även om dom inte är dyra så måste man ju ändå ha do. tyvärr :sad

1 964 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
krutmats skrev:
Är lågkonjuktur i Torpa med :S
Men du har fått ett bidrag på ditt "Sunshine-Konto"
big_smile
Hålla andan uppe nu!

tråkigt att höra mats sad  men du vet att när du kommer hit med taget så tar ja inget betalt iaf tongue ja lär mer än gärna ut min kunskap till dej vet du big_smile
ja ska allt hålla andan uppe, hon ska bli klar till elmia på något sätt big_smile

1 964 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
Derbi skrev:
Förstår hur du känner Jimmy. Inte lätt när pengarna tryter. Önskar jag hade en slant över men jag är tyvärr arbetslös sad Får verkligen hoppas det löser sig ändå så man får se bilen på Elmia

det är tanken som räknas big_smile ja hoppas allt löser sej också så alla dom som vill kolla in bilen på riktgigt får göra det om ja blir antagen det vill säga big_smile

Sök