Satt och lekte med adventsstjärnan, och kom på att ett sportluftfilter minsann hade varit fräckt som lampa, och det blev det tamejfan! Bilden blev tyvärr skitdålig, men ni ser hur jag menar iallafall. Nu ställde jag filtret direkt på lampan, men det blir för varmt, så nån simpel hållare för filtret ska nog gå att fippla ihop Vad tycks?
Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.
Tack Det blev väldigt behagligt sken faktiskt. Och så är det från biltema också, så kostnaden blev 129 kronor, och en lampfot får man väl tag på på loppis för en tia
Tack Det blev väldigt behagligt sken faktiskt. Och så är det från biltema också, så kostnaden blev 129 kronor, och en lampfot får man väl tag på på loppis för en tia
Du kan ju börja serietillverka, jag köper då 2 st iaf
Jag blev tvungen att testa med mitt filter nu, Men jag har ett OptiFlow filter och dom är inte öppna i toppen så som på ditt, Sammt att det var en jävla stor lampfot haha Men det får nog bli att bygga ett sådant sedan. Får väll köpa ett Biltema filter och en Lampfot på en Loppis som du sade!
Där sa du nåt! Stylinginredning till hemmet. Vilken bilfanatiken vill inte ha det? Sparco-datorstolar, luftfilterlampor, kolfiberbänkskivor. Det här kan bli en guldgruva
Satt och lekte med adventsstjärnan, och kom på att ett sportluftfilter minsann hade varit fräckt som lampa, och det blev det tamejfan! Bilden blev tyvärr skitdålig, men ni ser hur jag menar iallafall. Nu ställde jag filtret direkt på lampan, men det blir för varmt, så nån simpel hållare för filtret ska nog gå att fippla ihop Vad tycks?
Där sa du nåt! Stylinginredning till hemmet. Vilken bilfanatiken vill inte ha det? Sparco-datorstolar, luftfilterlampor, kolfiberbänkskivor. Det här kan bli en guldgruva
Ta patent nu så ingen annan hinner före
Senast redigerat av bmw pure power (2 januari 2008)
Skitballt, xD Tyvärr får du inte ta patent nu när du visat den för allmänheten, ^^
Klart som fan att han får Har ingen annan gjort det så kan han göra det .. Tyvärr kostar det förmycket .. Sen bara för att han tar patent i sverige, så kan någon annan ifrån Tyskland göra exakt samma sak .. Tyvärr .. Men va fan, gör några stycken och sälj ..