5245
Sök

Få byggt ett extraktorgrenrör...

Himma skruare
1 250 Inlägg
3 januari 2008
Trådstartare
E här någon som vet var man kan få byggt ett extraktorgrenrör till en Audi coupé gt.
Har bilder i galleriet på hur det ska se ut.

Skulle vilja hitta en firma i närheten av Malmö - Helsingborg. Köra ett par mil gör väl inget heller.. hmm

Litet projekt på min 855 T5-R. The Dark side
Projektet på min 945 16v Turbo. White Trash
Sida om Vinterlek med bilar. Vinterbilar

Forummoderator
9 299 Inlägg
3 januari 2008
Om du inte hittar nån som bygger:

http://www.ebay.de (Tyskland)

Sök på fächerkrümmer och din bilmodell så dyker det väl upp nåt rätt var det är. Om jag vore du skulle jag forska lite i kända extraktorrör först och inte köpa vad som helst.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

1 661 Inlägg
4 januari 2008
helt ärligt så finns det massvis med grejjor som är roligare att slänga pengar på än ett grenrör eftersom att skillnaden kommer att bli väldigt lite, om det blir nån ens.

Annars är det väl bara att googla?
MVH

271 Inlägg
4 januari 2008
Extraktor e helt klart värt att lägga pengar på!! Hade ett på min Primera innan och det gjorde en jäkla skillnad! Kan inte tänka mig att det inte blir samma på en Audi GT. Men det finns säkert nån som har färdiga!

Bärs!
3 456 Inlägg
4 januari 2008
Benan skrev:
Extraktor e helt klart värt att lägga pengar på!!

Indeed...

Garaget.org peakade 2008.

1 498 Inlägg
4 januari 2008
Ett ordentligt X-rör kostar ju lika mycket som en fullt fungerande audi 100 turbo donatorbil så varför inte satsa på det istället? Turbo drivlina har du ju skrivit i dina framtidsplaner.

Bärs!
3 456 Inlägg
4 januari 2008
ascona-tic skrev:
Ett ordentligt X-rör kostar ju lika mycket som en fullt fungerande audi 100 turbo donatorbil så varför inte satsa på det istället? Turbo drivlina har du ju skrivit i dina framtidsplaner.

Det är ju mer värt om han har tillgång till garage för att byta drivlina i osvosv...

Garaget.org peakade 2008.

Sök