3490
Sök

Tappat ett ögonlock!

Avstängd
386 Inlägg
4 januari 2008
Thorssa skrev:
airflow skrev:
Thorssa skrev:

Haha! Synd att jag inte körde BMW längre, då hade du haft ännu bättre repliker big_smile Vad är skillnaden mellan en snigel och en BMW? På BMW sitter slemmet på insidan wink

Saab = Skrota aset annars byt!

hahahhaha för helvete! ni är ju som småbarn som bråkar om vems pappas bil som är bäst ungefär roll hahahha,  de va inte äns det tråden handlade om vad som är snyggast/fulast suck haha

Du noterade inte wink vi hade efter våra inlägg, hört talas om humor? Vi skrev båda med glimten i ögat men det måste du missat. Förövrigt tyckte jag inte du tillförde tråden något heller vilket vi båda däremot har gjort.

Ja länge leve humor!!

2 126 Inlägg
4 januari 2008
Tråkigt att du tappade ögonlocket!!! Själv lyckades jag ju med konststycket att köra av min vänstra skärmbreddare på kjolpaketet igår, vart bultat dit så nu har man fina stora hål i skärmen!! sad

3 722 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
Big_JN skrev:
Tråkigt att du tappade ögonlocket!!! Själv lyckades jag ju med konststycket att köra av min vänstra skärmbreddare på kjolpaketet igår, vart bultat dit så nu har man fina stora hål i skärmen!! sad

jamen det är lite värre än ett ögonlock!! I feel your pain!

Avstängd
653 Inlägg
4 januari 2008
Thorssa skrev:
airflow skrev:
Thorssa skrev:

Haha! Synd att jag inte körde BMW längre, då hade du haft ännu bättre repliker big_smile Vad är skillnaden mellan en snigel och en BMW? På BMW sitter slemmet på insidan wink

Saab = Skrota aset annars byt!

hahahhaha för helvete! ni är ju som småbarn som bråkar om vems pappas bil som är bäst ungefär roll hahahha,  de va inte äns det tråden handlade om vad som är snyggast/fulast suck haha

Du noterade inte wink vi hade efter våra inlägg, hört talas om humor? Vi skrev båda med glimten i ögat men det måste du missat. Förövrigt tyckte jag inte du tillförde tråden något heller vilket vi båda däremot har gjort.

okej FÖRLÅT så jävla mkt då smile

Jag har rätt i vad jag än säger.

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
4 januari 2008
evilaudio skrev:
bmx skrev:
TBOC_Razor skrev:

Audi - Fyra nollor i grillen och en bakom ratten wink   tongue

hihihi tongue

men kan man inte ta typ sån där dubbel tejp eller va satan de nu heter och typ sätta på sidan av ögonlocket?

då lär du tappa de igen.. limma fast de..

Njadet beror nog lite på:) eller så har jag bara haft tur, mina sitter med en tjock dubbelhäftnade, och dom sitter som berget.. har klarat bortåt 230 iallafall ett antal gånger utan att segla iväg:)

med lem
1 147 Inlägg
5 januari 2008
TBOC_Razor skrev:
dallelito skrev:
jag kan ställa upp o bli arg på dig om du vill? smile

Skulle du sätta ögonlock på din 9-5:a ??

Personligen skulle jag ta livet av mig om jag hadde sånt fult, onödigt smäck på bilen. Det e ju ingen jäkla plastraket heller cool

jag skojade hörrö

nae inte ögonlock på 9-5an, men däremot på s40in hade jag det innan..nu med nya blackrim lysen vet jag inte hur jag ska göra.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Sök