Vad är de klantigaste man kan kugga en uppkörning på ?

Patte_88 The Vikingrocker
10 januari 2008 · 53 Inlägg

Själv fick jag höra om en munkforsing som började köra och när de svängt ut från parkeringen och börjat sin färd ute på vägen så börja han baka en snus, tror ni han fick fortsätta eller tongue

Sen så finns det ett enda röd ljus där jag bor, visar i princip alltid grönt så alla är vana att bara köra, men för en gångs skull så visa det rött och är typ där man börjar köra upp så det var kört för han/hon med när den personen glatt bara gasa förbi röd ljuset big_smile

Sorgen brinner i hans bröst, segerns sötma ger ej tröst. Liv han ger och liv han tar, skuld till döden allt han har. (Hel - Valkyriors Dom)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
10 januari 2008 · 6 170 Inlägg

Jag kuggade på en uppkörning för att jag drog tre-fyra farthinder i rad i lite för hög fart big_smile

S**ans kontrollant som lurade in mig på nån liten väg som inte var större än en cykelväg och dessutom var den faktiskt full med cyklister.

Så där satt man och var nervös som fan och körde på en väg bilen knappt fick plats på och jag fick ju hela tiden kolla efter cyklister och hålla koll på dom så jag märkte ju inte farthindrena i tid och fick bromsa ganska hårt hela tiden så det gick ju ganska ryckigt den gången.

Inget kort den gången.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
FireTraXX DFFL
10 januari 2008 · 9 020 Inlägg

CrazY_SweD skrev:
Inte så klantigt kanske men hörde om en kille som blev kuggad för att han körde för fort i rondellen (inte över hastighetsbegränsningarna):S

Jag blev kuggad för att jag körde i 3:an i smårondeller där han tyckte att 2:an var lämpligare.
Så gången efter så körde vi bara igenom ett par rondeller och så fick jag kortet tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Hoevding Withlimb
10 januari 2008 · 210 Inlägg

Stefan Liv(HV71-målvakten) fick instruktion att köra samma väg tillbaka till körskolan. I en rondell som han hade svängt höger i innan så svängde han vänster(utan att köra runt rondellen). tongue

105hk rent vansinne!
900 Power
10 januari 2008 · 214 Inlägg

Kompisen körde upp i ett riktigt snöoväder och det var halt som tusan och plötsligt fick han världens sladd, vänsterbromsa och full gas i hela kurvan sen rätade han ut bilen.

Kontrollanten muttrade väl att så kanske man inte skulle göra och kompisen svarde med att skulle jag kört i diket menar du?

Tro det eller ej, han fick körkortet då. Även fast kontrollanten tyckte det var lite fel sätt att häva en sladd på, men det slutade ju rätt bra ändå..

Själv körde jag prickfritt och vi satt mest o gnällde om hur mycket de nya vinterdäck lät..
Efter vi kört av motorvägen så sa han, kör vilken väg du vill tillbaka, jag har lunch 12.

Lalle87
10 januari 2008 · 262 Inlägg

Han som körde upp samtidigt som mig, en man från Irak som haft körkort där i 18 år,
skulle starta i en backe. Bilen började rulla bakåt och han trycker ner både kopplingen och gasen så bilen varvade upp till en 5-6 k varv.

Han körde oxå för långt fram när han skulle svänga vänster så en buss inte kom fram och det blev en jävla kö bakom den.

+ en 3-4 motorstopp lykades han oxå med

Han fick inte körkoret :p

Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
10 januari 2008 · 887 Inlägg

Hoevding skrev:
Stefan Liv(HV71-målvakten) fick instruktion att köra samma väg tillbaka till körskolan. I en rondell som han hade svängt höger i innan så svängde han vänster(utan att köra runt rondellen). tongue

Hahahahaha!
Den var fan bäst hitills!

Sicket jävla pucko till snubbe.
Har nog fått för många puckar i skallen... big_smile

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
10 januari 2008 · 887 Inlägg

John87 skrev:

Jojje_ skrev:
Har ett ägg till polare som inte drog i handbromsen eller la i växel när han skulle parkera efter körningen...
Bilen rullade bak och han stod halvvägs utanför bilen då den rullade bakåt.

Så dom kollade inte det?
Tycker dom hade nitisk koll när jag körde upp. Lite klantigt av den "uppkörningsgubben".

Fast mer klantigt av ägget till polare iofs tongue

Nää han stängde bara av bilen, tog jackan och pustade ut.. öppnade dörren och kliver ut med ena benet... då rullar bilen bakåt och uppkörningssnubben fick dra i kryckan.

wink

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Hoevding Withlimb
10 januari 2008 · 210 Inlägg

Jojje_ skrev:

Hoevding skrev:
Stefan Liv(HV71-målvakten) fick instruktion att köra samma väg tillbaka till körskolan. I en rondell som han hade svängt höger i innan så svängde han vänster(utan att köra runt rondellen). tongue

Hahahahaha!
Den var fan bäst hitills!

Sicket jävla pucko till snubbe.
Har nog fått för många puckar i skallen... big_smile

Det var inte den enda uppkörningen han kuggade på. Han gjorde fel typ 5-6 gånger innan hna klarade det. Och oftast var det roliga grejer som rondellen eller köra där endast bussar får och sånt. smile

105hk rent vansinne!
master_lars
10 januari 2008 · 1 159 Inlägg

På mitt förra jobb fanns det en tjej som kört upp ett 50-tal ggr, och kvaddat två av VV:s bilar, ena gången körde hon in i en buss, andra gången in i ett träd...

Inget körkort har hon än iaf, och tur är väl det...

_tedde88_ LaddtrycksMissbrukare
10 januari 2008 · 355 Inlägg

master_lars skrev:
På mitt förra jobb fanns det en tjej som kört upp ett 50-tal ggr, och kvaddat två av VV:s bilar, ena gången körde hon in i en buss, andra gången in i ett träd...

Inget körkort har hon än iaf, och tur är väl det...

haha den är go big_smile

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast
Noiseprojekt
10 januari 2008 ·

master_lars skrev:
På mitt förra jobb fanns det en tjej som kört upp ett 50-tal ggr, och kvaddat två av VV:s bilar, ena gången körde hon in i en buss, andra gången in i ett träd...

Inget körkort har hon än iaf, och tur är väl det...

Hur klantig får man va?roll

Karossarn
10 januari 2008 · 129 Inlägg

vinka över en gående vid ett övergångsställe tongue kompisen blev kuggad för det

Karossarn
Mitsubishi Lancer Evolution 8 "Evo VIII USA-import" (2003)
NJ_
10 januari 2008 · 2 118 Inlägg

haha en här i piteå råkade köra mot rött men det såg inte gubben, så på trafikskolans parkering drog han handbromsen å sladdade in, gubben fråga va fan han höll på med å då sa killen att han råkade köra mot rött, å gubben sa bara "gjorde du?" han vart såklart kuggad för handbromssladden tongue

D.i.l.l.i.g.a.f
Mortalis VW-nörd?
10 januari 2008 · 4 332 Inlägg

NJ_ skrev:
haha en här i piteå råkade köra mot rött men det såg inte gubben, så på trafikskolans parkering drog han handbromsen å sladdade in, gubben fråga va fan han höll på med å då sa killen att han råkade köra mot rött, å gubben sa bara "gjorde du?" han vart såklart kuggad för handbromssladden tongue

Haha ja de va inte dåligt klantigt big_smile Rätt bra att köra mot rött i en stad där de knappt finns trafikljus också hehe

twin_cam Smålänning
10 januari 2008 · 7 877 Inlägg

NJ_ skrev:
haha en här i piteå råkade köra mot rött men det såg inte gubben, så på trafikskolans parkering drog han handbromsen å sladdade in, gubben fråga va fan han höll på med å då sa killen att han råkade köra mot rött, å gubben sa bara "gjorde du?" han vart såklart kuggad för handbromssladden tongue

Han lär ju inte mått så bra sen...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
10 januari 2008 · 887 Inlägg

Mortalis skrev:

NJ_ skrev:
haha en här i piteå råkade köra mot rött men det såg inte gubben, så på trafikskolans parkering drog han handbromsen å sladdade in, gubben fråga va fan han höll på med å då sa killen att han råkade köra mot rött, å gubben sa bara "gjorde du?" han vart såklart kuggad för handbromssladden tongue

Haha ja de va inte dåligt klantigt big_smile Rätt bra att köra mot rött i en stad där de knappt finns trafikljus också hehe

Kunde fan inte sagt det bättre själv.. smile vilket nöt. wink

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Darkie dARKiE
10 januari 2008 · 5 031 Inlägg

Det är väl bättre att lyssna på vad gubben har att säga innan man gör något dumt ^^

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
kohler
10 januari 2008 · 671 Inlägg

master_lars skrev:
På mitt förra jobb fanns det en tjej som kört upp ett 50-tal ggr, och kvaddat två av VV:s bilar, ena gången körde hon in i en buss, andra gången in i ett träd...

Inget körkort har hon än iaf, och tur är väl det...

vad tänker man när man kuggat sin 43:e gång? hmm nää men jag prövar ett par gånger till, jag har nog bara haft otur... lol

Second is the first loser
Gräsberg
10 januari 2008 · 1 002 Inlägg

900 Power skrev:
Kompisen körde upp i ett riktigt snöoväder och det var halt som tusan och plötsligt fick han världens sladd, vänsterbromsa och full gas i hela kurvan sen rätade han ut bilen.

Kontrollanten muttrade väl att så kanske man inte skulle göra och kompisen svarde med att skulle jag kört i diket menar du?

Tro det eller ej, han fick körkortet då. Även fast kontrollanten tyckte det var lite fel sätt att häva en sladd på, men det slutade ju rätt bra ändå..

Själv körde jag prickfritt och vi satt mest o gnällde om hur mycket de nya vinterdäck lät..
Efter vi kört av motorvägen så sa han, kör vilken väg du vill tillbaka, jag har lunch 12.

låter som an hade kört bil innan iaf. fullgas o vänsterbromsa är riktigt kul på sjöis smile

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang