varför har inte du lagt upp ett projekt med golf ettan, ne nu blir man sur , rikitgt snyggt det blev där bak nu ,det är både snyggt och spelar HÖGT, riktigt fin skinninredning, hade inte suttit fel med ett innertaket av skinn det med , kanske någon sydd saablogga lr så
nice med skinn , hur mycket fick du betala för den?
pengar:) nae men han begärde 2500 men de gav ja väl inte riktigt:)
varför har inte du lagt upp ett projekt med golf ettan, ne nu blir man sur , rikitgt snyggt det blev där bak nu ,det är både snyggt och spelar HÖGT, riktigt fin skinninredning, hade inte suttit fel med ett innertaket av skinn det med , kanske någon sydd saablogga lr så
har inte orkat faktsitk;) bilder finns ju att kolla i mitt galleri om du är intresserad..
Jag säger som de flesta som precis läst igenom din tråd, tog några kvällar i veckan men nu är jag äntligen igenom och du är fruktansvärt duktig! Grattis till din begåvning
Jag säger som de flesta som precis läst igenom din tråd, tog några kvällar i veckan men nu är jag äntligen igenom och du är fruktansvärt duktig! Grattis till din begåvning
Tack så mycket! kul att folk gillar de man gör:)
Just nu vet jag inte vad jag ska göra med allt. Har fått många planer i huvudet.. Hade jag haft pengar så hade jag inte tvekat alls..
Igår åkte iaf framstolarna ut ur bilen:) bytte bort dom mot ratt och rattnav till min golf 1. Så en bra början iaf. börja bli riktigt sugen på att bygga.. Men tror nästan projektet kommer bli för stort för jag ska orka med.. Man det hade varit ballt med 9-3 ss instrumentbräda;) Eller vad säger ni? något man borde försöka att modda dit?
Man börja bli riktigt sugen på att bygga något nu igen!! Har börjat fundera liet på vad man ska göra i vinter Blir kanske att dämpa golv, tak mm klä allt som är lackat, Fixa takskärmen så den fungera bra, byta ut batteri, Köpa ny dator och fixa klart framsystemet.
tanken är väl att få en bil som jag kan tävla lite seriöst på ljudtävlingar nästa år:) lacken och karossen börja bli dåliga tyvär.. Men tror inte jag orka eller vill lägga dom pengar denna vintern iaf.
Så snart börja jag väl bygga igen;) hoppas på ni vill följa mitt bygge även denna vintern:)
BIlen intagen i garaget.. den skulle behövt komma in i garaget för längesen!! Börjat mögla innuti och läckt in vatten som fasen.. Men men har inte orkat bryr mig om den har haft mycket annat å göra och funderade på tyvär.. Men nu börja jag snart bygga är GRYMT sugen på att bygga något nu!!
nu är basen och steget borta iaf:) blir lite fix med bygget här bak med i vinter fixa lite passform på vissa delar och klä om de lite:)
möögel.. få se om de bli takskärm nästa år.. rätt osmidigt;) men då måste ja komma på ett annat ställe där jag kan ha skärmen ... hm tåls att fundera på kanske
flowerpower.. allt lackat ska bort få väl se va de blir för något istället;) vet någon om de finns svarta mattor att få tag på?
ursäkta röran jag bygger om:) bättre ordnigen ska de bli nästa år:)
fått ner innertaket:)
FUKTIGT.. som sagt få se om de bli takskärm elle inte;)
Passa på att köpa en snyggt ljudbygge till din saab 900/9-3!! Garnaterat ett prisvinnande ljudbygge har fått full pott på utseendet i bagaget. Bara släng i en bra 15" och ett vettigt steg. Lådan är bra byggt i 22 mm mdf med många lager glasfibermatt på insidan och dubbla 22mm mdf plattor på framsida och en 6" basport! lådan ligger på cirka 120 liter