4025
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

501 Inlägg
14 juni 2009
zijaa skrev:
DIEZEL_NET skrev:
hehehe vilken snutjakt det blev igår efter träffen kommer med bilder sen ...

du kom ju inte igår vid kviberg eller? ja åkte därifrån vid 9 tiden, tycket det var tråkigt..sesn så var securitas typ 100 m därifrån så man kunde inte göra nåt.

jag kom försent hade lite o göra ..stack ju till kungsbacka efter

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

224 Inlägg
14 juni 2009
DIEZEL_NET skrev:
jag e på om det blir träff smile

m men jag kommer ner vid 7 tror jag:D

501 Inlägg
14 juni 2009
jocke_k_89 skrev:
DIEZEL_NET skrev:
jag e på om det blir träff smile

m men jag kommer ner vid 7 tror jag:D

vart? e det många som kommer e jag på...

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Ocean_K
14 juni 2009
Diezel....hahahah blev du jagad vid kungsbacka? såg att du drog på som fan vid rondellen där o snuten efter?

501 Inlägg
14 juni 2009
gucci_82 skrev:
Diezel....hahahah blev du jagad vid kungsbacka? såg att du drog på som fan vid rondellen där o snuten efter?

ja fan heheh har några bilder lägger upp dom sen tongue

Ocean_K
14 juni 2009
HAHAHAHAHAH jag såg det nämligen o tänkte shiiit nu drar han med snuten LOL....soft ska fan kolla bilderna sen smile Kommer du ikväll?

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
14 juni 2009
gucci_82 skrev:
Kommer du ikväll?

vad händer ikväll?

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Avstängd
50 Inlägg
14 juni 2009
vart e träffen då ?

Ocean_K
14 juni 2009
Tjossan, ingen aning var träffen är än...men ngn föreslog Eriksberg kl 19? istället för japps träffen....kommer käna mig dum om jag åker till japps träffen med volvon hahahaha

224 Inlägg
14 juni 2009
vad sägs om parkeringen vid burgerking på eriksberg klockan 7

501 Inlägg
14 juni 2009
gucci_82 skrev:
Tjossan, ingen aning var träffen är än...men ngn föreslog Eriksberg kl 19? istället för japps träffen....kommer käna mig dum om jag åker till japps träffen med volvon hahahaha

vete fan slutar jobbet snart e det något så man vet

712 Inlägg
14 juni 2009
oj läste de lite för sent tongue

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

Ocean_K
14 juni 2009
Hehe du missat inget smile va typ bara 3-4st..

1 311 Inlägg
14 juni 2009
Trådstartare
gucci_82 skrev:
Hehe du missat inget smile va typ bara 3-4st..

det var cirka 12 bilar där innan sju, sedan drog alla för att åka till bäckebol men vi drog till donner för att leka smile kommer en film snart , sedan så när vi var klara så var det inga på eriksberg å då var klockan halv åtta lol

705 Inlägg
14 juni 2009
blev stopad av snuten igår XD men kom undan utan nått. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Cambrant
14 juni 2009
Shalle89 skrev:

Försökte ju skrika till er att sluta burna för ni missade att en snut va i mcdonalds kön och en kom från vägen där ni körde ut. Smartbarn! smile

101 Inlägg
15 juni 2009
ja vi var ett gäng med blandade bilar vid bk, tänkte åka bort til bäckebol efteråt men då hade alla dragit... dock lyckades jag reta upp några vakter vid biltema, men det löste sig efter en stund smile

Mvh Nisse

1 311 Inlägg
15 juni 2009
Trådstartare
Cambrant skrev:
Shalle89 skrev:

Försökte ju skrika till er att sluta burna för ni missade att en snut va i mcdonalds kön och en kom från vägen där ni körde ut. Smartbarn! smile

vi visste me att den var där smile df dom fortsatte smile

631 Inlägg
15 juni 2009
Hoppas fan ni får böter...
Om ni hade tänkte längre än näsan, så kanske polisen inte hade varit på oss som hökar hela tiden.

501 Inlägg
15 juni 2009
Cambrant skrev:
Shalle89 skrev:

det va ju därför vi burna !!! lollol

Sök