4254
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

501 Inlägg
15 juni 2009
Arradin skrev:
Hoppas fan ni får böter...
Om ni hade tänkte längre än näsan, så kanske polisen inte hade varit på oss som hökar hela tiden.

Vi jävlades med dom bara för att dom va på oss.... wink

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Cambrant
15 juni 2009
Ok då förstår jag smile

705 Inlägg
15 juni 2009
DIEZEL_NET skrev:
Cambrant skrev:
Shalle89 skrev:
blev stopad av snuten igår XD men kom undan utan nått. XD

Försökte ju skrika till er att sluta burna för ni missade att en snut va i mcdonalds kön och en kom från vägen där ni körde ut. Smartbarn! smile

det va ju därför vi burna !!! lollol

HEHE ja de va de som va spänningen XD. Orka vara rädd hela tiden, skrajj barn. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

705 Inlägg
15 juni 2009
Arradin skrev:
Hoppas fan ni får böter...
Om ni hade tänkte längre än näsan, så kanske polisen inte hade varit på oss som hökar hela tiden.

Vi burna lite o sen drog vi o tog med oss polisen, du tror inte att dom hade varit på er annars? De tror jag.
Dom tänkte nog inte; hmm nu burnar två bilar o kör iväg då måste alla andra vara Här för ett race.
Eller om vi hade kört lungt; Ojj kolla här dom kör sakta för att vi e här, då måste alla andra vara "snälla förare" vi låter dom vara ifred.

Men jag e ju dum i huvet. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

501 Inlägg
15 juni 2009
https://www1.garaget.org/gallery/archive/99908/687316_ss195q.jpg
Jag o shalle efter kungsbacka träffen tongue tongue

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Ocean_K
15 juni 2009
Hahahhaha så jävla nice smile

705 Inlägg
15 juni 2009
HEHE. XD sånt gillar vi. Fan vad du körde sakta sen!

(\_/)
(O.o)

501 Inlägg
15 juni 2009
låg fan 230-240 ett tag

224 Inlägg
15 juni 2009
DIEZEL_NET skrev:
låg fan 230-240 ett tag

haha du är fan inte klok     xD

501 Inlägg
15 juni 2009
jocke_k_89 skrev:
DIEZEL_NET skrev:
låg fan 230-240 ett tag

haha du är fan inte klok     xD

neutral

705 Inlägg
15 juni 2009
DIEZEL_NET skrev:
låg fan 230-240 ett tag

o ändå så försvan du? XD chicken, sen när vi körde ifrån polisen så körde du som en tant XD. till slut orka jag inte köra sakta XD Hälsa på din brosha ida BTW. du får komma förbi mitt nya kontor nästa gång du e i hallarna. XD
P.S fan vad många XD jag använder XD!

(\_/)
(O.o)

501 Inlägg
15 juni 2009
Shalle89 skrev:
DIEZEL_NET skrev:
låg fan 230-240 ett tag

o ändå så försvan du? XD chicken, sen när vi körde ifrån polisen så körde du som en tant XD. till slut orka jag inte köra sakta XD Hälsa på din brosha ida BTW. du får komma förbi mitt nya kontor nästa gång du e i hallarna. XD

gumball?

705 Inlägg
15 juni 2009
DIEZEL_NET skrev:
Shalle89 skrev:
DIEZEL_NET skrev:
låg fan 230-240 ett tag

gumball?

HEHE gumboll Nästa!

(\_/)
(O.o)

Cambrant
16 juni 2009
Shalle89 skrev:
HEHE ja de va de som va spänningen XD. Orka vara rädd hela tiden, skrajj barn. XD

Alltså skrajj för polisen kommer man aldrig att vara men vad är poängen att göra olagliga grejer framför näsan på dom? Det bevisar bara idioti och inte modighet. Men är det spänning du är ute efter så kan det va ett något udda sätt wink

I vilket fall som helst bra att ni tog med er snuten för vi fick ett snutfri race hela natten sen smile

Streetrace is not a crime
112 Inlägg
16 juni 2009
Cambrant skrev:
Shalle89 skrev:

Alltså skrajj för polisen kommer man aldrig att vara men vad är poängen att göra olagliga grejer framför näsan på dom? Det bevisar bara idioti och inte modighet. Men är det spänning du är ute efter så kan det va ett något udda sätt wink

I vilket fall som helst bra att ni tog med er snuten för vi fick ett snutfri race hela natten sen smile

haha jävla bonde race smile

705 Inlägg
17 juni 2009
Ghost_rider1 skrev:
Cambrant skrev:
Shalle89 skrev:

Nja men när polisen har kört åt andra hållet så e de inte mycket att vara rädd för.

HEHE race som race?
Skojja bara.

(\_/)
(O.o)

Cambrant
17 juni 2009
Ghost_rider1 skrev:

A fan det var riktigt rötet. Inte som gsr och rc direkt smile eller trollhättan, där har det vart sjukt bra när jag vart där.

1 779 Inlägg
17 juni 2009
då missade ni något på preem i förrgår.. big_smile ställde mig lite snyggt bakom en saab som stod där. gick in på preem, så ställer sig en snutbil snett bakom saaben och samtidigt snett framför mig, bakom den snuten ställer sig piketen, och bakom den ställer sig en till vanlig, tror du ja blev paff när ja skulle iväg eller big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Cambrant
17 juni 2009
Och allt dom ville var att klaga på din vinge som vanligt eller? sjukt att man ska behöva 3 snutbilar till de smile

501 Inlägg
18 juni 2009
*gäsp*

Sök