3675
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

1 779 Inlägg
6 september 2009
Princezz skrev:
Men herrgud lägg av nu..!!
Jag tror inte killen från Norge lipar över att han inte fick pokalen. Han har nog ett par på hyllan hemma. Vi i GSR tyckte att det var JÄTTE roligt att han ville komma ner och showa lite för oss och liva upp stämningen lite.
MEN nu vann Backer pokalen för att PUBLIKEN tyckte att han skulle ha den och nu är det så det är..!! Take it or live it.

Dom från norge fick var sin T-shirt och jag tror att dom är jätte nöjda över det.
Så nu slutar vi o spekulera i det smile

Tusen tack alla som kom igår...!!

Mvh Sandra i GSR

bra sagt där. han norrmannen lever ju på att sladda runt. big_smile hehehe,

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Cambrant
7 september 2009
WTF har jag missat en galen norrman som sladda runt på racet ?! Det va sjukt dåligt att jag missa den galne norrmannen tongue Nu blir det ju ingen "Bästkustens Street Race - Galen norrman" bara för det sad

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
7 september 2009
Cambrant skrev:
WTF har jag missat en galen norrman som sladda runt på racet ?! Det va sjukt dåligt att jag missa den galne norrmannen tongue Nu blir det ju ingen "Bästkustens Street Race - Galen norrman" bara för det sad

lol lol lol du missade nåt som man inte såg på vanliga träffar tongue

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

5 089 Inlägg
7 september 2009
Princezz skrev:
Men herrgud lägg av nu..!!
Jag tror inte killen från Norge lipar över att han inte fick pokalen. Han har nog ett par på hyllan hemma. Vi i GSR tyckte att det var JÄTTE roligt att han ville komma ner och showa lite för oss och liva upp stämningen lite.
MEN nu vann Backer pokalen för att PUBLIKEN tyckte att han skulle ha den och nu är det så det är..!! Take it or live it.

Dom från norge fick var sin T-shirt och jag tror att dom är jätte nöjda över det.
Så nu slutar vi o spekulera i det smile

Tusen tack alla som kom igår...!!

Mvh Sandra i GSR

Så bara för att han har vunnit massa pokaler innan så skulle han inet bry sig om en till? Skit i att ge syclonerobban en buckla när han är snabbaste bilen i sin klass.. har har ju vunnit så många gånger förr. eller, samma sak??

Och han kom verkligen inte ner bara för att köra på erat race. han var på genomresa från driftingtävlingen i skåne och blev tippsad utav en att det var bus där. Och det var därför han kom med släpkärra och däck som "någon" tyckte var dålig stil å fusk.. DET var drygt och avundsjukt själv att säga så tycker jag iaf.

och publiken hade nog även svårt att skrika efter någon som dom inet visste om vem det var. bättre å ta ens kompis då wink men men. Grattis till vinsten. självklart är jag avundsjuk:)

\Lindgren

Rejsa ?
2 959 Inlägg
7 september 2009
mican skrev:
Busgrabb skrev:
mican skrev:

synd att ingen roppa dit namn då...

Synd att du inte förstår ironi...

synd att man ska va så avensjuk å dryg... ingen nämd å ingen glömd

Dryg var väl ändå du som var ? Jag var ironisk, det är det en sån -> tongue smily försöker förtydliga.
Du stog väl ändå i publiken och bjöd väl inte på någon show alls ? Inte klaga då.

Jag säger ingenting om att Backer vann men håller med Lindgren om att det är lite så att folk vet vem det är och skriker hans namn då.

Autotech

229 Inlägg
7 september 2009
Cambrant skrev:

Här har du ett filmklipp på vad du missade: http://www.garaget.org/video/4enb4yhbviz0

~ Lusen, the one and only ~
Medlem i Ösets MK http://www.osetsmk.tk/
Volvo Custom Club http://volvocustomclub.forum24.se/

455 Inlägg
7 september 2009
har en liten snutt på det med! stog fel så syns inte så bra men låter gött! http://www.garaget.org/video/h7gapa52krr1

>syns man inte finns man inte<

Zzzz
937 Inlägg
7 september 2009
Haniball_s skrev:
har en liten snutt på det med! stog fel så syns inte så bra men låter gött! http://www.garaget.org/video/h7gapa52krr1

Nice smile

Avstängd
153 Inlägg
7 september 2009
zijaa skrev:
Cambrant skrev:

Klart det var ju GSR som höll i det smile *Fnissar*

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
8 september 2009
Princezz skrev:
zijaa skrev:
Cambrant skrev:

Klart det var ju GSR som höll i det smile *Fnissar*

wink Hoppas på flera såna big_smile

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

501 Inlägg
8 september 2009
Grattis till han som vann priset !! men fan vilken burn  volvon me framhjulsdriven la !! Kaxigt att utmana dom bakhjulsdrivna 1000hästars monstren tongue

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Zzzz
937 Inlägg
8 september 2009
DIEZEL_NET skrev:
Grattis till han som vann priset !! men fan vilken burn  volvon me framhjulsdriven la !! Kaxigt att utmana dom bakhjulsdrivna 1000hästars monstren tongue

1000 hästars monstren?
Vart var de, måste ha missat dem tongue

501 Inlägg
8 september 2009
coffe.dk skrev:
DIEZEL_NET skrev:

1000 hästars monstren?
Vart var de, måste ha missat dem tongue

så du menar att norrmanen hade under 1000 hk?   jag hade inte stått med min aero och burnat vid han i alla fall

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Zzzz
937 Inlägg
8 september 2009
DIEZEL_NET skrev:
så du menar att norrmanen hade under 1000 hk?   jag hade inte stått med min aero och burnat vid han i alla fall

Hahaha, JA!
Han har ca 500hk...

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
8 september 2009
Busgrabb skrev:
mican skrev:
Busgrabb skrev:

Synd att du inte förstår ironi...

Dryg var väl ändå du som var ? Jag var ironisk, det är det en sån -> tongue smily försöker förtydliga.
Du stog väl ändå i publiken och bjöd väl inte på någon show alls ? Inte klaga då.

Jag säger ingenting om att Backer vann men håller med Lindgren om att det är lite så att folk vet vem det är och skriker hans namn då.

men va fan.. unna honom en pokal istället... va fan finns dej o käffta om? Jävla barnsligheter

Sump Runk Rätt O Slätt!

Cambrant
8 september 2009
Lusen skrev:
Cambrant skrev:

Här har du ett filmklipp på vad du missade: http://www.garaget.org/video/4enb4yhbviz0

Usch och tvi. Nu blev jag en bitterfitta bara för att jag missa det! Vad skulle man gjort utan GSR denna sommar kan man ju undra.

Rejsa ?
2 959 Inlägg
8 september 2009
HyperSonica skrev:
Busgrabb skrev:
mican skrev:

men va fan.. unna honom en pokal istället... va fan finns dej o käffta om? Jävla barnsligheter

Det gör jag....men det är ju fortfarande som Lindgren skrev vare sig man vill eller inte.

Autotech

Avstängd
153 Inlägg
8 september 2009
Nu tycker ja vi slutar o diskutera detta med pokalen och koncentrera oss på den roliga lördagskvällen som var. (jag hade iaf sköjj) smile
Tjipp o hej Sandra GSR crew

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

5 Inlägg
8 september 2009
underbart jobbat sandra, GSR <- hardcore

Rejsa ?
2 959 Inlägg
9 september 2009
Princezz skrev:
Nu tycker ja vi slutar o diskutera detta med pokalen och koncentrera oss på den roliga lördagskvällen som var. (jag hade iaf sköjj) smile
Tjipp o hej Sandra GSR crew

Ja det var skoj men nått mer kul iår borde man väl kunna hinna med ?
Vädret kan ju fortfarande vara helt okay.

Autotech

Sök