3313
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

Streetrace is not a crime
112 Inlägg
15 september 2009
Zarah_Den_Grymme skrev:
Sluta diskutera de här nu då annars låser dom ju tråden..!!! vi har ett forum likså gsr så ta det där istället  smile

racecommunity.forum24.se/

http://www.racecommunity.org/forum/default.asp

detta är la RCs sida? big_smile

368 Inlägg
15 september 2009
Ghost_rider1 skrev:
Zarah_Den_Grymme skrev:
Sluta diskutera de här nu då annars låser dom ju tråden..!!! vi har ett forum likså gsr så ta det där istället  smile

racecommunity.forum24.se/

http://www.racecommunity.org/forum/default.asp

detta är la RCs sida? big_smile

Det går inte å regga sig ordentligt där pga att han som har det ej är aktiv längre därför har vi gjort en tillfällig tills han lämnat över det å sånt wink

246 Inlägg
15 september 2009
inga träff idag ??? det är fin väder big_smile

M.V.H Agneos

658 Inlägg
15 september 2009
jag e sugen på o dra ut o fota!!! Någon som e på? big_smile

631 Inlägg
15 september 2009
BlueBull skrev:
Akakapukko skrev:
de med publiken och hunder. de finns ju vissa som inte lyssnar på det publikvakterna säger då  får man ta till något som gör att dom lyssnar, men då blir man ju rasist. men sen till zijaa och bluebull, kom inte då de blir bara mindre publik att hålla koll på eller kör ni när ni e på RC racen??
och sen så stod inte många i publiken mer än 10 cm från vägen, då man ser nästan alla stå med fötterna/tårna ute på vägen typ. sen är de så att vi vill att ni ska hålla er en bit in på gräsmattan då vi haft en som sparkade mot en bil då han värmde däck och kom nära kanten.

sen som zarah skrev har ni några att klaga på, ta de med dom personligen istället för att käfta på ett forum.
allt dålig kretik är bara bra för då vet man vad man gör för fel och kan bättre på de, det är första säsongen för nästan alla i RC teamet som dom håller på med att hålla i race så snälla ta de med oss personligen.

Får tacka den publiken som lyssnade och förare som körde i fredags trevligt att de va såpass många som körde fast de blev ett tråkigt slut. 

sen om ja inte redan har gjort de får ja tacka GSR för en trevlig kväll förra veckan med norrmannen och backer m.m. riktigt bra gjort..

Tack för mig smile

Helt plötsligt är alla från Rc smarta och kan prata!

Kära pucko det jag menar med det hela är att jag varken blev tillsagd att flytta på mig eller att jag stod nära någon banderoll det enda jag såg framför mig helt plötslig var en kaxig tant med en hund som trodde hon va någon polis  !!  Sen om det är ett gäng kaxiga snorungar från Bergsjön som kallar er rasister eller inte lyssnar på er är en annan sak men jag kan lova dig att  hundar  aldrig kan lösa ett problem i bergsjön snarare göra problemet mycket värre!!!    jag har absolut inget emot Rc tycker det är bra det ni gör kul och underhållande men ni löser problemen på ett helt fel sätt!

Tack för feedbacken!  Tro mig, något vi tar på stort allvar och diskuterar, men det kändes mer som att " kasta skit " än att ge konstruktik feedback ( Ditt första inlägg alltså ) .

Men snälla, diskutera inte detta mer här på Garaget.Orgs forum .

246 Inlägg
15 september 2009
Mr_Rustler skrev:

jag är på big_smile någon mer?
Senast redigerat av agneos (15 september 2009)

M.V.H Agneos

Avstängd
153 Inlägg
15 september 2009
Busgrabb skrev:
Eftersom man inte får prata race här så regga er på RC:s forum www.racecommunity.org och tjöta där.
GSR har mig veterligen inget forum ?

Jo då vi i GSR har ett eget forum oxå.
Det är http://www.gsr.forum24.se/gsr-forum-1.html

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

246 Inlägg
15 september 2009
kanske jag borde inte ställa dena frågan här men jag är nyfiken, är det krig mellan RC CREW och GSR.s?????

M.V.H Agneos

309 Inlägg
15 september 2009
Mr_Rustler skrev:

Jag är på! wink

BMW följer inte utvecklingen dom leder den !
Projekttråd BMW E30

658 Inlägg
15 september 2009
Nån som e på och Fota imon??? Kan ju ses i Järnbrott på Onsdagsträffen!!!!!
Senast redigerat av Mr_Rustler (15 september 2009)

1 311 Inlägg
15 september 2009
Trådstartare
Mr_Rustler skrev:

roll
Senast redigerat av Glansen (15 september 2009)

246 Inlägg
15 september 2009
Glansen skrev:
Mr_Rustler skrev:

roll

en fråga till fotografer, är det inte finnare på ramberg på näterna att fotografera???

M.V.H Agneos

624 Inlägg
16 september 2009
agneos skrev:
kanske jag borde inte ställa dena frågan här men jag är nyfiken, är det krig mellan RC CREW och GSR.s?????

inget krig där inte , ser ingen konkurens mellan RC och GSR , folk e där för att köra o ha d gött .
sen om RC har lite konstig folk me ibland e ju deras problem, och tro mig om vi inte velat ha kvar RC i gbg så hade de varit borta på 5minuter som race arrangörer

mvh

658 Inlägg
16 september 2009
agneos skrev:
Glansen skrev:
Mr_Rustler skrev:

roll

en fråga till fotografer, är det inte finnare på ramberg på näterna att fotografera???

Jo visst men det e så sjukt skumma typer där uppe!!! Sist jag va där med polare o fota så kom det massa folk med knivar o kasta stenar på oss big_smile   helt borta!!!

501 Inlägg
16 september 2009
Oka me bilar när det e fotboll på tv ...

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

KUNG
441 Inlägg
16 september 2009
DIEZEL_NET skrev:
Oka me bilar när det e fotboll på tv ...

Ne fy fan för lag sporter.... mad  Finns inget som är mer gay än fotboll och ishockey.

246 Inlägg
16 september 2009
Mr_Rustler skrev:
agneos skrev:
Glansen skrev:

roll

Jo visst men det e så sjukt skumma typer där uppe!!! Sist jag va där med polare o fota så kom det massa folk med knivar o kasta stenar på oss big_smile   helt borta!!!

det kan va möjligt för att jag har hört folk går dit bara för att råka på och h sex big_smile big_smile

M.V.H Agneos

501 Inlägg
16 september 2009
agneos skrev:
Mr_Rustler skrev:
agneos skrev:

det kan va möjligt för att jag har hört folk går dit bara för att råka på och h sex big_smile big_smile

eller fota

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Avstängd
60 Inlägg
16 september 2009
vi hade forum långt förw rc så jo sammA adress bara att de står göteborgsstreetracing
Busgrabb skrev:
Eftersom man inte får prata race här så regga er på RC:s forum www.racecommunity.org och tjöta där.

Gsr

5 089 Inlägg
16 september 2009
LINDAAAAAA skrev:
vi hade forum långt förw rc så jo sammA adress bara att de står göteborgsstreetracing
Busgrabb skrev:

rc:s har haft det forumet dom har nu sen 01 Jan 2006. Och före det har det väll funnits sen jag knappt kunde stå på benen tror jag:P

Och jag skiter helt i dethära men va tusan bråkar ni om igenkligen?? Ni är ju som ett par småbarn som tjaffsar i sandlådan.  Det leder ingenstanns och det blir bara massa missförstånd över nätet. Men väldigt roligt att läsa när ni skriver här lol

\Lindgren

Sök