Jlmmy skrev:Blir det något idag? Vore trevligt att komma förbi isåfall
Busgrabb skrev:Fan det vekar ju vara många sugna...Dom ska kanske ha något i Varberg idag, man kan ju åka ner ett gäng och visa vad skåpet ska stå om det blir något
DIIEZEL skrev:Busgrabb skrev:Fan det vekar ju vara många sugna...Dom ska kanske ha något i Varberg idag, man kan ju åka ner ett gäng och visa vad skåpet ska stå om det blir något Jag e på till 100% om vi blir många
Busgrabb skrev:DIIEZEL skrev:Busgrabb skrev:Fan det vekar ju vara många sugna...Dom ska kanske ha något i Varberg idag, man kan ju åka ner ett gäng och visa vad skåpet ska stå om det blir något Jag e på till 100% om vi blir många Göttans....jag väntar på svar om vad som händer där.
IMPRAZERN skrev:Busgrabb skrev:Fan det vekar ju vara många sugna...Dom ska kanske ha något i Varberg idag, man kan ju åka ner ett gäng och visa vad skåpet ska stå om det blir något Fan va grymt ah det hade varit riktigt kul är ju hyfsat nära med en liten cruise ner dit med bara att man möts någonstans innan och rullar ner
IMPRAZERN skrev:haha nä ;P du bor ju bara 30 sekunder därifrån
Busgrabb skrev:IMPRAZERN skrev:haha nä ;P du bor ju bara 30 sekunder därifrån Jag har nog minuten därifrån kanske hehe
IMPRAZERN skrev:Busgrabb skrev:IMPRAZERN skrev:haha nä ;P du bor ju bara 30 sekunder därifrån Jag har nog minuten därifrån kanske hehedå kör du inte snabbt ;P men när får du svar ifrån varberg då?
Busgrabb skrev:IMPRAZERN skrev:Busgrabb skrev:Jag har nog minuten därifrån kanske hehedå kör du inte snabbt ;P men när får du svar ifrån varberg då?Jadu...det vet jag inte, drog iväg lite PM bara för att få reda på något.
IMPRAZERN skrev:Busgrabb skrev:Jag har nog minuten därifrån kanske hehedå kör du inte snabbt ;P men när får du svar ifrån varberg då?
Busgrabb skrev:Jag har nog minuten därifrån kanske hehe