Inför: Skåne crazy tour 2008.

LEEKAPÅGEN Trucker
13 januari 2008 · 93 Inlägg

Ja över en helg hade ju varit absolut det bästa, för det kanske inte e så många som kan ta/få ledigt så lätt!
Nä precis, lungt o sansat, för det e ju ingen vidare bra reklam för gorg om några kör av vägen o börnar o har sig B)

Man skulle ju även kunna tänka sig att ngn åker rundan helgen innan o kollar så att det går o komma fram överallt o kanske sätta upp ngn typ av affisher för o göra lite reklam i förväg så infödingarna vet om att detta spektakel kommer äga rum o var o när så bler det ju kanske ännu roligare, dessutom kan vi ju kanske få chansen o visa att vi "bilburen ungdom" eller bara rent bil intresserade FAKTIST inte e några gangsters o att vi kan vara trevliga o städade wink

// Leekapågen
Bruno_S
13 januari 2008 · 253 Inlägg

jag är på! skriv gärna upp mig på listan, bor i helsingborg

Ford Edge "Sport" (2018)
peter_1976 JDM
13 januari 2008 · 2 201 Inlägg

jag tycker att ingen ska bränna gummi, i alla fall i närheten av oss andra. att vi ska vissa upp oss, att vi bilintresserade har ett inresse o inte bara streetrace o burnande. ge ett gott intrycck, gott rykte. kanske bara jag som tycker så.

även om man inte vill övernatta så kan man ju sticka hem på kvällen/ natten kanske. alla har inte råd med hotell eller vad som är planerat, bensinen kostar ju en del. o det är ju den viktigaste biten o en sån här tur.

Kajje: sparar du en lista på oss alla fall man glömmer bort det, denna tråden blir kanske bortglömd. så du kan pm:a oss?

Kajlie Garaget Video Crew
13 januari 2008 · 842 Inlägg

LEEKAPÅGEN skrev:
Ja över en helg hade ju varit absolut det bästa, för det kanske inte e så många som kan ta/få ledigt så lätt!
Nä precis, lungt o sansat, för det e ju ingen vidare bra reklam för gorg om några kör av vägen o börnar o har sig B)

Man skulle ju även kunna tänka sig att ngn åker rundan helgen innan o kollar så att det går o komma fram överallt o kanske sätta upp ngn typ av affisher för o göra lite reklam i förväg så infödingarna vet om att detta spektakel kommer äga rum o var o när så bler det ju kanske ännu roligare, dessutom kan vi ju kanske få chansen o visa att vi "bilburen ungdom" eller bara rent bil intresserade FAKTIST inte e några gangsters o att vi kan vara trevliga o städade wink

Jo det hade ju varit nått, försöker hitta minst 1 från varje stad som kan ta tag i det...KAnske inte så upphetsande o köra rundan 2 ggr det e trots allt en liten sväng smile

Kajlie Garaget Video Crew
13 januari 2008 · 842 Inlägg

peter_1976 skrev:
jag tycker att ingen ska bränna gummi, i alla fall i närheten av oss andra. att vi ska vissa upp oss, att vi bilintresserade har ett inresse o inte bara streetrace o burnande. ge ett gott intrycck, gott rykte. kanske bara jag som tycker så.

även om man inte vill övernatta så kan man ju sticka hem på kvällen/ natten kanske. alla har inte råd med hotell eller vad som är planerat, bensinen kostar ju en del. o det är ju den viktigaste biten o en sån här tur.

Kajje: sparar du en lista på oss alla fall man glömmer bort det, denna tråden blir kanske bortglömd. så du kan pm:a oss?

Nej inget bränna gummiande smile Vill man det får man köra iväg från oss andra till nån parkering eller nått smile
Försöker självklart att hitta det absolut billigaste övernattnings alternativet, jag hade mer tänk att typ hitta en äng o bara slå upp tält hela högen alternativt sova i bilen om man nu vill det.
Hotell kommer nog inte på frågans ens.

VIsst jag kan göra en lista fast jag kommer försöka hålla tråden vid liv smile

Smajly
13 januari 2008 · 3 059 Inlägg

Är sugen på rundan.. Vet dock inget säkert än med tanke på dottern.
Hade vatt fint med buggyn men inge kul om det skulle spöregna en dag.. med vårt klimat vet man ju inte säkert från en dag till en annan. Vädret på TV är dom enda som har betalt för att gissa fel.

Sova i bilen är ju ett bra alternativ. Så har man några bra nattvakter också.
Den i resp.stad där övernattning ska ske kanske kan ordna några sovplatser hemma hos sig själva, kompisar och vänner..

VMT I <3 my Honda
13 januari 2008 · 483 Inlägg

Jag hänger med om jag är ledig. Kör Honda Del Sol smile

Kajlie Garaget Video Crew
13 januari 2008 · 842 Inlägg

Smajly skrev:
Är sugen på rundan.. Vet dock inget säkert än med tanke på dottern.
Hade vatt fint med buggyn men inge kul om det skulle spöregna en dag.. med vårt klimat vet man ju inte säkert från en dag till en annan. Vädret på TV är dom enda som har betalt för att gissa fel.

Sova i bilen är ju ett bra alternativ. Så har man några bra nattvakter också.
Den i resp.stad där övernattning ska ske kanske kan ordna några sovplatser hemma hos sig själva, kompisar och vänner..

Hade varit riktigt nice med en buggy smile
Hehe tror inte morsan blir så glad om man tar hem massa folk här tongue Men man hittar bara typ en stor parkeing eller äng så fixar det sig.

Biiatchen
13 januari 2008 · 367 Inlägg

ja jag vill mer än gärna följa med .. men ni har ju varit jävligt smart som lägger d när SDG touren går från 17--> svergie,danmark,tyskland?? har ni missat d fourmet?? lite taskigt! hmmm vill med på skåne trippen jue

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Akuma Sempre Inter
13 januari 2008 · 537 Inlägg

jag kan vara ansvarig för Kristianstad ---> åhus om så önskas?

Elvis
HPC KayTown
Audi A6 (2012)
Ovredsson
13 januari 2008 · 4 Inlägg

Jag hänger gärna på..

VW Scirocco MKII GTI 8V

Vw
dalcudia
13 januari 2008 · 83 Inlägg

Jag hänger med på om jag inte jobbar...
Verkar kunna bli ett skoj arrangemang.. big_smile

Senast redigerat av dalcudia (13 januari 2008)

Du får tycke den e skitsnygg eller skitful... bara du tycker nåt får då har den fågat din uppmärksamhet och jag e nöjd.. =)
Saab 9-5 AERO "NightSleeper" (2000)
Kajlie Garaget Video Crew
13 januari 2008 · 842 Inlägg

Har lagt till er nu smile

Kajlie Garaget Video Crew
13 januari 2008 · 842 Inlägg

Jap_power_ skrev:
jag kan vara ansvarig för Kristianstad ---> åhus om så önskas?

Nice skriver till det! big_smile

Micke_Passat Lastbilschaufför
13 januari 2008 · 156 Inlägg

Tjena alla glada!  Jag é på smile  Har ni någon aning om hur många dagar de kommer ta? Då kan man kanske få med sig sambon med så kan hon föda i bilen, de hade varit ett lyckligt barn som kom till världen på en träff =P

Hade motorsport varit enkelt hade det kallats fotboll =)
Kajlie Garaget Video Crew
13 januari 2008 · 842 Inlägg

Micke_Passat skrev:
Tjena alla glada!  Jag é på smile  Har ni någon aning om hur många dagar de kommer ta? Då kan man kanske få med sig sambon med så kan hon föda i bilen, de hade varit ett lyckligt barn som kom till världen på en träff =P

HAHA ja fy vilken start på livet big_smile

Vi ska nog satsa på fre-lör-sönd som det ser ut nu!

Alecci
13 januari 2008 · 2 014 Inlägg

Hmm... Efter lite tjat från Lady_Milla får jag väl skriva upp mig då, trots att man inte ens bor i närheten av Skåne. Med reservation för att man eventuellt jobbar förstås.

Funderar bara på om man ska ta förstabilen VW Scirocco istället för min R34 GTR? big_smile

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Digital_Kicker
13 januari 2008 · 3 721 Inlägg

Spika ett fast datum så man kan ta semester från jobb!.

Kanse
13 januari 2008 · 1 120 Inlägg

Har ju inget körkort.. hehe men är jag ledig å det är nån som vill ha en respartner så hojta till för jag hade lätt kunnat hänga på smilesmilesmile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Digital_Kicker
13 januari 2008 · 3 721 Inlägg

BMW_Galen_Tjej skrev:
Har ju inget körkort.. hehe men är jag ledig å det är nån som vill ha en respartner så hojta till för jag hade lätt kunnat hänga på smilesmilesmile

du kan få åka med i min Volvo smile smile smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang