Inför: Skåne crazy tour 2008.

lappen83
16 februari 2008 · 31 Inlägg

lätt ja ska med om, de finns platser kvar då vill säga. hoppas de finns de... skulle va kul som bara den och komma iväg på denna tour smile

Kajlie Garaget Video Crew
16 februari 2008 · 842 Inlägg

Info om vad som sades på mötet samt almän info om touren kommer....Nu e det beer big_smile

lappen83
16 februari 2008 · 31 Inlägg

när rensas listan och nya anmälningar kan göras..?

Kungen-EssE
16 februari 2008 · 993 Inlägg

Biiatchen skrev:
jag tror nog mötet gick bra! träffa Esse + någon till? hade sjl ett möte med rrp samt med övriga från mitt driftingteam som jag supportar och det gick bra iaf smile.... tänkte jag skulle skriva upp mig på resan om det inte är försent?? smile

Det var Kul och träffas smile..
Du får gärna fotas vid min bil också, när du  väl e i malmö smile..

Japp, snart kommer info om hur det blir..

ha d gott folk

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Digital_Kicker
16 februari 2008 · 3 721 Inlägg

Kajlie skrev:
Info om vad som sades på mötet samt almän info om touren kommer....Nu e det beer big_smile

Beer? Tror att det är många som väntat på denna dagen!! Synd!, info borde skrivas direkt!!
!!!

Jolle87
16 februari 2008 · 1 585 Inlägg

Håller med många som har suttit hela dagen och väntat på information. Men hoppas det kommer upp något snart.,

puddy79
17 februari 2008 · 11 Inlägg

Kungen-EssE skrev:

Biiatchen skrev:
jag tror nog mötet gick bra! träffa Esse + någon till? hade sjl ett möte med rrp samt med övriga från mitt driftingteam som jag supportar och det gick bra iaf smile.... tänkte jag skulle skriva upp mig på resan om det inte är försent?? smile

Det var Kul och träffas smile..
Du får gärna fotas vid min bil också, när du  väl e i malmö smile..

Japp, snart kommer info om hur det blir..

ha d gott folk

Alltid kul hos RRP och träffa nya människor.

Esse. nu ser du mig här på garaget. hehe. Hade ett jäkla klydd med bilen sen på kvällen men till sist fick vi den att gå oki. Du ska få dig en åkrunda i bilen sen. sorry att du ha sticka innan. Men det löser vi när vi ses.

Ha det gutt och skriv nu upp mig på listan. :-)

Ps. Biiatchen. Kul att träffa er med även om det var snabbt och jag visste inte vem du/ni var. hehe.
Ses säkert fler gånger. om inget annat på malmömässan. Ska bli kul att se lite drifting.

koka
17 februari 2008 · 629 Inlägg

Aha så de var driftteamet och Biiatchen som gick när vi kom : )

Mötet idag ja, 4st.. wiiee...  Jag, Kungen-EssE, Amit och VD him self ---> Kajlie <---
Trodde själv också att Kajlie hade skrivit ut informationen redan...???
Kajlie sluta dricka bira och skriv här istället big_smile

Volvo V50 1.6 DRIVe "Blöj x-pressen" (2010)
Biiatchen
17 februari 2008 · 367 Inlägg

ja det var Biiatchen i allra högsta grad smile

kung-esse absolut kan vi nog ordna wink inga problem

puddy79 nä jag säger detsamma! trodde inte att allt folket hos rrp var garage folk smile trevligt med lite nya ansikten smile och vi lär ses på malmö träffen kommer ditt med corren wink

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Digital_Kicker
17 februari 2008 · 3 721 Inlägg

vad har detta med touren att göra?

Jolle87
17 februari 2008 · 1 585 Inlägg

Alltså måste bara säga en sak, det är lite konstigt att en del personer inte tar touren så serriöst. Läste att det var 4st som var på mötet. Tycker det är lite konstigt av de som har anmält sig som representanter för dom olika städerna väljer att inte var med på mötet. Eftersom dom ska informera vad som händer i just den staden och lite sånt. Men det är bara vad jag tycker. Hoppas det blir bra till slut i alla fall

Senast redigerat av Jolle87 (17 februari 2008)

Kungen-EssE
17 februari 2008 · 993 Inlägg

tack för igår Amit big_smile.

Men vi har gjort en del punkter, hoppas alla blir nödja och glada.

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Beeme firefighter
17 februari 2008 · 85 Inlägg

tror det blir skitbra. synd att man inte kunde närvara vid mötet. lite väl långt att åka 25 mil för det wink

säker på att det blir en grym tour.

BMW 325i cab "Beeme edit" (1994)
Kungen-EssE
17 februari 2008 · 993 Inlägg

puddy79 skrev:

Kungen-EssE skrev:

Biiatchen skrev:
jag tror nog mötet gick bra! träffa Esse + någon till? hade sjl ett möte med rrp samt med övriga från mitt driftingteam som jag supportar och det gick bra iaf smile.... tänkte jag skulle skriva upp mig på resan om det inte är försent?? smile

Det var Kul och träffas smile..
Du får gärna fotas vid min bil också, när du  väl e i malmö smile..

Japp, snart kommer info om hur det blir..

ha d gott folk

Alltid kul hos RRP och träffa nya människor.

Esse. nu ser du mig här på garaget. hehe. Hade ett jäkla klydd med bilen sen på kvällen men till sist fick vi den att gå oki. Du ska få dig en åkrunda i bilen sen. sorry att du ha sticka innan. Men det löser vi när vi ses.

Ha det gutt och skriv nu upp mig på listan. :-)

Ps. Biiatchen. Kul att träffa er med även om det var snabbt och jag visste inte vem du/ni var. hehe.
Ses säkert fler gånger. om inget annat på malmömässan. Ska bli kul att se lite drifting.

Haha ja, jag har besökt dig, du ska få en 5a på din Skyline smile.
Men jag stack sen, men ska du dit senare på dagen ? vi hörs iaf..
Hoppas det löste sig med bilen till slut.

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Biiatchen
17 februari 2008 · 367 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
vad har detta med touren att göra?

ja ursäkta men jag råkade av en ren händelse träffa esse m.m där efter jag varit med på ett möte tidigare det var därför jag skrev det här! ska aldrig upprepas igen!!hmm

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Kungen-EssE
17 februari 2008 · 993 Inlägg

Biiatchen skrev:

Digital_Kicker skrev:
vad har detta med touren att göra?

ja ursäkta men jag råkade av en ren händelse träffa esse m.m där efter jag varit med på ett möte tidigare det var därför jag skrev det här! ska aldrig upprepas igen!!hmm

ojojoj Biiatchen, här begår du nästan mord big_smile..

Lugna er förfan:P bruden försöker bara förklara att hon har träffat på lite folk från garaget @ mötet.

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
lappen83
17 februari 2008 · 31 Inlägg

vrf ha de inte kommit någon info ännu..?

stick_din_idiot Kör med audi :P
17 februari 2008 · 53 Inlägg

ja är inte representant och ja tycker det är synd att fler itne var på mötet men ja skre vja kanske skullekomm aom ja kunde men ja upptäckte att förra ägaren lurat mig att bilenb var skattat så nu nä'r ja kollade upp det så var den inte det. så ja har ingen bil att köra med förens ja får skattemärket vilket jag hoppas blir väldigt snart.tror ni nte mig så gå in på vagverket och kolla upp min bil.. klarar mig inte utan bilen jue. man blir ju så låst sad  Jag hoppas dock att ni kom fram till några bra lösningar...

man måste ha motgångar,
för att uppskatta det fina med livet :P
koka
17 februari 2008 · 629 Inlägg

Jolle87 skrev:
Alltså måste bara säga en sak, det är lite konstigt att en del personer inte tar touren så serriöst. Läste att det var 4st som var på mötet. Tycker det är lite konstigt av de som har anmält sig som representanter för dom olika städerna väljer att inte var med på mötet. Eftersom dom ska informera vad som händer i just den staden och lite sånt. Men det är bara vad jag tycker. Hoppas det blir bra till slut i alla fall

Bra äntligen en som säger något smart! intresset verkar inte vara så "stort"...
Många snackar bara.... Men vi ska väl kunna få ihopa något av de hela cool

Volvo V50 1.6 DRIVe "Blöj x-pressen" (2010)
XxetrOxX
17 februari 2008 · 101 Inlägg

Vem har haft möte med vem ??
Tycker ni har ej kommit så jäkla långt efter " träffen"-"möte" !!
--------------------------------------------------------------------------
verka va så seriöst detta haha ORE NOT!!!!! kommer med min lillebrors trampbil;).
Va ju snack om den 16:e skulle man kunna skriva in sig i listan, vad hände med det?
skiter i listan snart, kommer ändå och då skiter ja i om ja inte får ha min bil eller jag där. GL HF!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ps: snack om 50 bilar ska va på listan?. hmmm snyggt tänkt liksom tro inte 50 bilar kan hålla ihoppa i stan! rödljus 8 bilar kan köra kanske?. 42 ligger bakom. ---- Så lika bra att ha 100 st va gör det för skillnad.. TSSS this is a joke!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang