5084
Sök

Nån som har nån film på en ford sierra med sportavgas. 2.5" eller vad det är

1 142 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
skulle villa veta hur det låter för börjar bli sugen på att köpta ett men är tveksam(det blir mekonomens)

Majestas
1 319 Inlägg
15 januari 2008
Tja, jag har plockat bort sista dämparen och släng dit rakt rör istället, och sen ett öppet filter, det ger ett mkt skönt ljud. Kolla in min senaste film, "Snö Bus" Finns en sekvens där man hör ljudet.

Team VeboTrim

1 142 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
lät rätt fint men haru plockat lös burken bara och sen satt dit ett rör bara eller haru svetsat fast de?

Majestas
1 319 Inlägg
15 januari 2008
snoddas skrev:
lät rätt fint men haru plockat lös burken bara och sen satt dit ett rör bara eller haru svetsat fast de?

Lite fullösning. Kapade bort sista dämparen från röret, sedan köpte jag ett flexibelt rör som jag klämde dit med klämma, sen tog jag orginal fästet från dämparen och punktade dit, funkar bra en så länge roll

Team VeboTrim

1 142 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
men går det igenom besiktningen da??....för ja är lite lat av mig ja pallar inte hålla på och fixa det hela tiden

Majestas
1 319 Inlägg
15 januari 2008
snoddas skrev:
men går det igenom besiktningen da??....för ja är lite lat av mig ja pallar inte hålla på och fixa det hela tiden

Hehe, det vet jag faktiskt inte än.. det visar sig dock om ca 1 månad tongue

Team VeboTrim

1 142 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
hehehe men undrar om man ska köpa en större slutdämpare och sen flexrör så kanske man får bättre ljud i snurran så kan dom inte klaga på besiktningen...har en i skolan som byggt eget 3"s system på sin 740 fast utan burkar han har en jappsare i slutet...låter skit om den

Ford Racing
479 Inlägg
15 januari 2008
blir nästan ingen skilland alls med en halvsats 2,5''...

Ja Just!

Sök