*Update 9 mars - Bilen rullar igen 
Lovade er en update i helgen men tyvärr blev den inte av, har bott ute på sommarstugan de senaste dagarna och där har jag ingen internetuppkoppling, men nu kommer en stor update, massa saker har hänt i helgen

Tyvärr har inte sidokjolarna blivit monterade, lackeraren hade slarvat med slipningen i skarven så den syntes alldeles för mycket

Har gjort följande ändå:
Monterat lackade delar: förardörrlist, front, vinge, backspeglar
Massa kabeldragning
Monterat Fälgarna
Luftat bromsarna
monterat evolvedekalerna på bakre sidorutorna
Monterat nya galler i fronten, de räckte inte så ja får beställa mer när plånboken tillåter det

Vi börjar med en bild på hur det såg ut efter fredag eftermiddag+natts arbete, glömde att ta kort under fredagen 
Inte lätt att se skarven på kort men i verkligheten syns den rejält, sen ser man malin i bakgrunden som va fotografen för alla korten under lördagen 
Inte lätt att se skarven på kort men i verkligheten syns den rejält, sen ser man malin i bakgrunden som va fotografen för alla korten under lördagen 
Såhär blev handskfacket, den svarta brytaren är till radioantennen
Va bara tvungen att ha med den här bilden 
Dörrlisten åkte på plats den med 
Fronten på plats, bara fälgarna kvar, här ser man tydligt att jag fick behålla det ena gamla gallret 
Detta va tyvärr alla bilder jag hade att bjuda på denna gången, glömde ta kort på bilen när den va nytvättad, ska fixa en bild nästa gång de blir tvättdags

, Vill tacka Crull, Malin och Joel för all hjälp med bilen i helgen, nästa update blir nog inte försän jag fått tillbaka sidokjolarna från omlack vilket ja skulle gissa kommer ta ett tag, men men ge mig massa kommentarer nu så ja kan se fram emot lite trevlig läsning