Att din xenonlampa gick sönder har inget med din bil att göra.. Troligtvis var det "PUNKA" på lampan så att gasen läckte ut när det blev tryck av värmen när gasen expanderade.
Synd att du inte får tag på han som sålde det till dig..
Så du kan ju lika gärna testa den andra oxå, så att du vet om den funkar..
Troligtvis var det lampan som läckte och nya passande lampor kostar 295kr styck..
så att du kan få igång lysen...
// Tommy
Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl