18 januari 2008
Trådstartare
Hej
Jag ska koppla in ett par "GAS 6*9" högtalare" till original stereon, för jag har hört att det ska gå, den ligger på 200w.. jag skala kablarna till original högtalarna och satt på en socker bit och koppla in det, men ljudet låter konstigt, man hör inte vad dom sjunger och det dunkar inte och lågt när dom sjunger, spelar det någon roll, vad jag har för tjock lek på kablarna, den är väldigt tjock iaf, tacksam för svar...
MVH lukas
Abaaaaaaaaa