Gvd meet är en lokal träff här nere i gislaved.. Inte så stor som dom andra som är nämnda.. men förra sommaren va dom väldigt bra och populära.. är säker på att det blir bättre iår
Power meet västerå. Mycke bilar att titta på. I år får man se om de är någe drag på kvällen åxo. Annars så rekomenderar jag gatebil och bugrun trots att jag inte har varit på något av dom
Action meet, En dag på racerbanan o bilsports olika stripp resp. utställningar. Har varit på många av dem. Annars så är ju rally också ett roligt dagsnöje o åka o titta på. Prova det ni som inte sett det ngn gång på riktigt. Mycket insugsljud o grussprut!
Gvd meet är en lokal träff här nere i gislaved.. Inte så stor som dom andra som är nämnda.. men förra sommaren va dom väldigt bra och populära.. är säker på att det blir bättre iår
får säga att dom 2 jag varit på har varit bra. inte så stora. men bra. och som du säger. blir nog större i år.
En dag på stripen om man är mycke för sånt med.
Ja gatebil är ett måste. har inte vart där sj. men ser bara filmer, bilder och har hört
Gott att se att du nämner "oss" i draminbil i samma mening som gatebil.. Tyvärr får man väl säga att det skiljer lite på evenemang och evenemang Men självklart är alla draminbil events måsten att besöka och deltaga i