Frågan är om jag inte hade satsat på en 240 TIC!! Dessa finns men är sällsynta.....att ha en sån i mycket fint skick, nära original med smakful styling tror jag på....
Frågan är om jag inte hade satsat på en 240 TIC!! Dessa finns men är sällsynta.....att ha en sån i mycket fint skick, nära original med smakful styling tror jag på....
nja så sällsynta är dom ju inte kanske helt orginal då:) men håller med dig jag skulle åsså satsa på en 240 tic
740 + Snygg, enkel å billig i drift (om man inte räknar soppan) Komfort Mycket extra utrustning - Törstig
240 + Hmm, kommer inte på något - Skit ful! Saknar helt komfort Ingen extra utrustning, finns ens elfönster på 240?
japp det finns elfönster,centrallås,skinnstolar,elspeglar mm det ända som inte finns är nog ac:) finns dock på nya vanliga 240 men har då inte sätt det på en turbo (kanske i usa)
Varför inte en 940? Kanske inte får en jätte fin turbo för 20k men du kan säkert hitta nåt bra. Köp hellre en fin gl än en turbo som håller på och kostar massa pengar för att den är utsliten och billig. iofs är ju inte dessa bilar kända för att krångla speciellt mkt.
740 + Snygg, enkel å billig i drift (om man inte räknar soppan) Komfort Mycket extra utrustning - Törstig
240 + Hmm, kommer inte på något - Skit ful! Saknar helt komfort Ingen extra utrustning, finns ens elfönster på 240?
japp det finns elfönster,centrallås,skinnstolar,elspeglar mm det ända som inte finns är nog ac:) finns dock på nya vanliga 240 men har då inte sätt det på en turbo (kanske i usa)
de beror väl på hur mkt du ska trimma.. och va e de some mer lätt på 740 igentligen?.. samma motor i princip och samma sprut om du inte har 740 med ft motor
240 turbo har väl vad jag vet bara mekaniskt sprut? sen så har jag även för mig att intercooler inte var standard på dom heller, medans äldre 740turbo med b230et motorn med motronic har insprut med chipbar box.IC och hela köret. så chip, annat luftfilter. 3tums avgassystem hela vägen och lite uppställt laddtryck så har du runt 200hk ungefär