Minns inte vad jag betalade på min a-traktor jag hade men är mycket billigare än en bilförsäkrning kan jag lova, bara att ringa och kolla med försäkringsbolagen
Frågor om fordon som brukas av personer under 18 år är ej tillåtet på forumet. Testa att google så du kommer till någon bra sida om det .
Jag tyccker vi kan vara lite snäll mot honom Jag har förövrigt sett en gubbe som va en bit över 50 som åkte sån där Ring ett försäkringsbolag och fråga. Svårare än så är de inte
De e läbbigt när man ser äldre människor köra mopedbil eller a-traktor, de betyder ju att de är för dumma för att ta körkort, å ändå ska de ut på vägen =/
De e läbbigt när man ser äldre människor köra mopedbil eller a-traktor, de betyder ju att de är för dumma för att ta körkort, å ändå ska de ut på vägen =/
Nja, det handlar nog om att dom inte orkar heller.
Vaddå för dumma,,, kan va så enkelt att de inte har råd med körkort ... eller vad tror du ?