Hejsan jag håller på och kopplar in ett fjärrlås till mercan, letade blinkerskablarna förr men hittade dom så jag gjorde om denna tråd.
Det är såhär att jag vet inte var jag ska koppla in kablarna från fjärrlåset till själva centrallåset. Har varit under baksätet vid pumpen till centrallåset och härjat. Där går in 3 kablar som jag tror går till dörrarna fram och bakluckan,
När man låser så ändras en brytare i låset så strömmen bryts och går till jord eller nåt relä typ. När man låser upp så ändras brytaren så nån av dessa 3 kablar i pumpen får +12v (vilken kabel beror på var man låser upp) och då börjar pumpen att pumpa tills alla dörrar är upplåsta.
Mitt larm kan antingen ge en brytande puls, eller en slutande i ett par sekunder men jag vette fan hur jag skulle ha kopplat detta, går det utan att mixtra med relän osv?
Detta är hur jag tror att det funkar iallafall, om det finns nån som vet så skulle lite hjälp vara tacksamt.
Jag har kopplat in ett carguard 950s på min utan problem.... c-låset fungerar som en dröm Jag kopplade på mitt på ett par sladdar som finns på vänster sida nere bland pedalerna...
till vänster om dom finns det en panel... bakom den finns det en massa roliga sladdar...
Kommer inte ihåg färgen på sladdarna nu i huvudet... men jag kan kolla upp om du är intreserad...