Bygga rostfritt avgassystem?

McMcFly Bmwälskare
31 januari 2008 · 75 Inlägg

Skulle bara vilja tipsa alla som funderar på att bygga rostfritt avgassystem att kontakta Uppsala avgasteknik!! Jag själv har ringt runt till många olika o det finns ingen som slår deras priser. Om jag ska ta en liten jämnförelse så kan jag börja med säga att min bil har dubbla rör ända framifrån men jag bygger bara ifrån grenrör o bakåt inklusive metalliska sportkattar!

http://www.uppsalaavgasteknik.se/

           
FERITTA 30 000kr mont o klart DYRAST!!! Livstids garanti som upphör om du säljer bilen:(

Linköping Motorsport ej metalliska kattar 23 500kr mont o klart MEDEL!! 3års garanti på avgas o 1år på katt som följer bilen även vid försäljning:/

Uppsala avgasteknik 14 700kr mont o klart. 6års garanti på avgas 1år på katt som följer bilen även vid försäljning! GRYMT BILLIGT:)

Vad tycker ni här på garaget om så stora prisskillnader?

Borde det inte vara straffbart?cool

Senast redigerat av McMcFly (31 januari 2008)

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!
Volvo 945turbo "Svarta änkan" (1996)
ST3N Bilplåtslagare
31 januari 2008 · 70 Inlägg

Fyfan va sjuk skillnad! Uppsala Har ju Klockrent pris och garanti!

Germax
31 januari 2008 · 12 086 Inlägg

Nej, det borde inte va straffbart. De som vill betala 30K gör de, tur att de finns folk somvisar alternativ. För de flesta tänker nog som du, inkl mig!

McMcFly Bmwälskare
31 januari 2008 · 75 Inlägg

Namnet FERITTA det kan väll KVITTA! Nej ring UPPSALA AVGAS(teknik) o få ett PRISRAS!!!cool

Senast redigerat av McMcFly (31 januari 2008)

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!
Volvo 945turbo "Svarta änkan" (1996)
Riddarn
31 januari 2008 · 3 Inlägg

byggde mitt förra hos uppsala avgasteknik. NÖJD! men bytte tebax till original sen igen.. tröttna på
allt dånande  wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang