3814
Sök

TopGear Vs FifthGear

2 751 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
Vilket program tycker ni är bättre och varför?

Who Djaa bless no man curse

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 februari 2008
TopGear såklart... mycker mer skratt.. och de har massa galna ideer...
Plus att de är allmänt dumma i huvvet big_smile he he

Sump Runk Rätt O Slätt!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
5 februari 2008
topgear smile då jag hatar tjejen i fifth gear och tycker topgear har roligare tester och bättre humor smile

892 Inlägg
5 februari 2008
Jag gillar nog mest TopGear, även om jag tycker båda är bra. Stör mig dock en hel del på killen i FifthGear... smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

757 Inlägg
5 februari 2008
topgear är helt galet kul
5 gear är bara nått som försöker efterapa kännas de som
enda som gör 5th gear tittbart är tiff eller vad han heter. han skulle nog kunna vara ett tillskott i topgear=)

1 754 Inlägg
5 februari 2008
Top Gear är bäst.

Fifth Gear har programledare från "gamla" Top Gear.

Jag kan inget om allt.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
5 februari 2008
Top Gear, alla gånger. De har mer humor. Fast Tiff Needell är ju en jävel på att köra. smile Gammal racerräv som han är. Skulle gärna byta jobb med honom. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
5 februari 2008
Top Gear.
Clarkson är <3

Och sen hatar jag dialekten han Tiff har...

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

7 120 Inlägg
5 februari 2008
Top Gear!

Clarksson är så skön! lol

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
5 februari 2008
Båda e bättre en något annat som produserats i sverige.

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

1 207 Inlägg
5 februari 2008
Top gear! Jag hatar kvinnan i 5th gear pga att hon pratar med hela ansiktet (skälig anledning va?tongue )

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 februari 2008
lonewolf-holm skrev:
Båda e bättre en något annat som produserats i sverige.

//S

Dagens sanning.

Varför kan inte en befolkning på runt 10 miljoner människor lyckas klämma fram *ett* enda vettigt tv-program ??

Trafikmagasinet med gamla gubbarna var ju bra förr men nu e det ju inte mycket att titta på längre och bosse visas ju inte längre (eller ??).

Sen utanför motorvärlden finns det väl ett par godkända svenska tv-program/serier men det e faen inte många.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

956 Inlägg
5 februari 2008
TopGear helt klart. ärmycket mer omväxling i TopGear, då dom gör mer saker än bara kör runt med bilar på bana. Det är även längre repotage vilket är ett plus.
Sen får man ju inte glömma bort att TopGear har The Stig.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

319 Inlägg
5 februari 2008
Top Gear helt klart slutdiskuterat dom har allt humor, bilar, humor och så jävla sköna idér!! T.ex. När Clarkson som gör en fiat panda 15m lång limousine smile

Maharaja!
207 Inlägg
5 februari 2008
top gear är mindre seriös fast mer "enjoyable"
älskar showen
big_smile

285 Inlägg
5 februari 2008
Top Gear så klart haha det är juh givet!

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

1 217 Inlägg
5 februari 2008
Top Gear alla dagar i veckan! Varför? för att det har ungefär 1000ggr större underhållningsvärde:)

Smålänning
7 887 Inlägg
5 februari 2008
TopGear! Dom är ju så sköna där ju big_smile säsrkilt Clarkson smile

Sen deras reportage om uddabilar och skitbilar tongue

Sånna dära skrotbilstester, som när dom skulle köpa varsin porsche för 20k big_smile big_smile

Dock, fifth gear är också ett bra program. Är riktigt kul att kolla på hur tiff kör smile Kan inte sverige klämma fram nått liknade... Det enda riktigt vettiga vi har är ju motorjournalen, men det kommer inte riktigt upp i fifth gear eller TopGear klass...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Skaune
5 februari 2008
Att jämföra jeremy, james och richard (och natrurligtvis Top Gear Dog) med Tiff? hahahaha! jag är nog en av de största T/G fans där e så mitt svar blir Top Gear! 5th gear.... haha så otroligt patetiskt!

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
5 februari 2008
Topgear.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Sök