3071
Sök

LEK: Sant eller falskt

543 Inlägg
6 februari 2008
true story?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
7 februari 2008
Snoppen skrev:
true story?

yes, det är sant. Haddon Sundblom målade cocacolas tomte som vi tar för givet idag.
dock var Thomas Nasts (också svensk) först med att måla en "tomte" men de bilderna blev inte särskilt populära.

tack vara cocacola och en svensk så firar vi jul så vi gör tongue
Senast redigerat av richardoo290 (7 februari 2008)

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
i venezuela följer man inte tidzonerna utan där går klockan 30minuter förskjutet mot resten av länderna i samma tidzon

Rent A Retard !
674 Inlägg
7 februari 2008
sant ?

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

218 Inlägg
7 februari 2008
richardoo290 skrev:
Snoppen skrev:
true story?

yes, det är sant. Haddon Sundblom målade cocacolas tomte som vi tar för givet idag.
dock var Thomas Nasts (också svensk) först med att måla en "tomte" men de bilderna blev inte särskilt populära.

tack vara cocacola och en svensk så firar vi jul så vi gör tongue

Kom inte han från åland i början roll

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Daaze skrev:
sant ?

sjukt men sant smile

NissanMotorsport
7 juni 2008
Jag har mer än 1 penna på mitt bord just nu? big_smile sant eller falskt? big_smile

276 Inlägg
VOLVO for life..
2 113 Inlägg
7 juni 2008
HaveUSeenMyS14 skrev:
Jag har mer än 1 penna på mitt bord just nu? big_smile sant eller falskt? big_smile

ointres-sant?
Senast redigerat av richardoo290 (7 juni 2008)

NissanMotorsport
7 juni 2008
Mido__ skrev:
åt helvete falskt det e mer än 7 st

haha, bara en big_smile

276 Inlägg
7 juni 2008
HaveUSeenMyS14 skrev:
Mido__ skrev:
åt helvete falskt det e mer än 7 st

haha, bara en big_smile

Fan!!tongue

NissanMotorsport
7 juni 2008
richardoo290 skrev:
HaveUSeenMyS14 skrev:

ointres-sant?

de som va på-ängen

276 Inlägg
7 juni 2008
det var uppfinnaren Bell som uppfann telefonen.. sant eller falskt?

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
7 juni 2008
sant

svenskar är så mesiga och insnöade så dem knappt vågar fira sin nationaldag, norge skrattar åt oss.
sant eller falskt?

Muttley
7 juni 2008
richardoo290 skrev:
sant

svenskar är så mesiga och insnöade så dem knappt vågar fira sin nationaldag, norge skrattar åt oss.
sant eller falskt?

ointres-sant? smile

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
7 juni 2008
tkd_rille skrev:
richardoo290 skrev:
sant

sant eller falskt?

ointres-sant? smile

ja det är sant big_smile grattis.. dock kanske lite ointressant för vissa också tonguelol

276 Inlägg
7 juni 2008
richardoo290 skrev:
sant

sant eller falskt?

det e  faktiskt falskat att graham bell uppfann telefonen han var däremot den som tog patent på den . det var italienaren Antonio Meucci som uppfann den första telefonen!!

det e sant att dom tycker vi e löjliga.. men vi har inegt att fira heller det har dom dom firar sin självständighet från OSS!! vad har vi att fira???

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
7 juni 2008
Mido__ skrev:
richardoo290 skrev:
sant

sant eller falskt?

det e  faktiskt falskat att graham bell uppfann telefonen han var däremot den som tog patent på den . det var italienaren Antonio Meucci som uppfann den första telefonen!!

det e sant att dom tycker vi e löjliga.. men vi har inegt att fira heller det har dom dom firar sin självständighet från OSS!! vad har vi att fira???

vi har mkt att fira, spela roll de var inte riktigt så ja menade..

blandar man urin socker och salt och citronsyra så får man ett tvättmedel
sant eller falskt?
Senast redigerat av richardoo290 (7 juni 2008)

Sök