Tjenna jag hade tänkt beställa ett nytt avgasystem till min mustang (2003 Mach 1), och jag är ute efter det som häver ut sig mest ljud på både frigång och när man drar på med V8:an.
Saken är ju givetvis den att jag är otroligt inkompetent vad det gäller allt som har med eftermarknaden att göra, så det bidrar till att jag hade kunnnat behöva lite experthjälp på detta området.
Det enda jag egentligen haft till hjälp och bestämma mig för avgasystem är youtube, där jag lyssnat väldigt mkt på mustanger som har ett system som heter borla stingers, så jag har funderat rätt mkt på att beställa ett par sådanna.
http://www.borla.com/applications/looku … ang/Mach+IMen sen vet jag inget mer, så är det någon som vet om detta är något att ha?
Så är det några som vet några andra märken, hemsidor med ljudklipp på system hade varit asbra. Har inte lust att köpa grisen i säcken här för att sedan höra ett annat system som är billigare och låter bättre.
+ om man skulle vilja byta de rören innan också tror de heter headers o midpipes, är det någon som vet om kombinationen av olika märken skulle fungera. är riktigt lost på detta, men vill gärna byta system för mer ljud så vad borde jag göra

?
Blir det problem med besiktningen om man byter system?
tack på förhand:)