lånar du ut din bil?

Montana86
14 februari 2008 · 70 Inlägg

en gång får dom låna min bil... sen kollar jag hur dom kör....
varvar dom ut allt osv.. så får dom ALDRIG mer köra min bil smile)

Super_Micke Bildrulle
14 februari 2008 · 499 Inlägg

Njae, en polare har kört den en gång, o besiktningsgubben. Annars bara jag. Men lånar man väl ut den så blir det till någon man vet kan köra bil.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Stampep inte som alla andra...
14 februari 2008 · 127 Inlägg

bruksbilen får väl "alla" låna, finbilen lånas bara ut till dom som jag litar på och jag vet kan köra bil.

En motor KAN inte få för mycket bränsle, Bara för lite luft!
kalle_fiat bäst
14 februari 2008 · 319 Inlägg

kompisen hade min till fjällen förra veckan! spela roll liksom. bara jag fick låna hans bmw:) annars är det en del som kört dom dock när jag är full oftast! dock lånar jag aldrig ut en bil till mamma i gen!

aenfors
14 februari 2008 · 375 Inlägg

Bruksbilen lånar jag ut, i alla fall till folk som jag vet kan köra. Mussen där emot lånar jag alldrig ut. Flickvännen har tjatat i 2 år på att få köra den hehe. Men jag vet att jag skulle ha jävligt svårt att förlåta om nån skulle smälla den så det är lika bra att låta bli.

Frosted
14 februari 2008 · 1 878 Inlägg

bara te farsan, bara han vet hur en volvo ska köras. morsan och plasfarsan ligger på kopplingen hela tiden och slirar. så nej tack. men vinteråket vill dom inte äns köra.

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
Overmann
14 februari 2008 · 167 Inlägg

Jag låter alla som vill provköra min bil (Brukar föreslå det själv wink och skulle någon behöva/vilja låna den är det inga problem. Den är ju helförsäkrad så det blir inte så snuskigt dyrt om något skulle hända.
Har nog bara lånat ut den en gång än så länge trots det och den gången blev min kompis stoppad av snuten i en rutinkontroll ^ ^

BMW 635 CSi (1987)
Greatsnyggo saabtok
14 februari 2008 · 1 306 Inlägg

Ja till mor eller  far  men ingen annan

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
ironhead volvoraggare
14 februari 2008 · 4 776 Inlägg

mor har inge körkort och pappsen klarar inte av att köra en stor bil de t vill säga en  helt vanlig 240. så nej jag lånar inte ut bilen då. det ska vara till nån som haft körkort ett par år och kan köra då

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
14 februari 2008 · 4 776 Inlägg

Overmann skrev:
Jag låter alla som vill provköra min bil (Brukar föreslå det själv wink och skulle någon behöva/vilja låna den är det inga problem. Den är ju helförsäkrad så det blir inte så snuskigt dyrt om något skulle hända.
Har nog bara lånat ut den en gång än så länge trots det och den gången blev min kompis stoppad av snuten i en rutinkontroll ^ ^

har jag vägarna förbi lund så kommer jag och lånar din bmw höhö

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
mcguyver
14 februari 2008 · 218 Inlägg

finns bara vissa personer som jag lånar ut min bil till men bara om jag sitter med

skulle ha väldigt svårt att ta att någon har smällt min bil

Tom Darth Vader
14 februari 2008 · 1 644 Inlägg

Jag brukar låta andra köra mina bilar när jag inte orkar, kan bli närsomhelst smile. Så sover jag i passagerarsätet smile

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Overmann
14 februari 2008 · 167 Inlägg

ironhead skrev:
har jag vägarna förbi lund så kommer jag och lånar din bmw höhö

Självklart lånar jag bara ut den till folk jag känner. Men provköra är inte omöjligt att du kan få göra cool

BMW 635 CSi (1987)
olagbg OLAGBG
14 februari 2008 · 596 Inlägg

Jag lånar ut min bil te vänner å bekanta å familjemedlemmar.. en tjejpolare övningskörde tom mig i den bilen. sedan har pappa hahft den många gånger te affäretn å jobbet.. rätt collt när det kommer en gubbe på över 60 bast med bilen hehe

OLAGBG
VOLVO
båge montör och hobby mekaniker
14 februari 2008 · 2 672 Inlägg

lånar bara ut bilen till familjen, OM dom inte har ngn egen bil att åka i! annars ska jag vara med om ngn annan ska köra!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Losgard
14 februari 2008 · 1 688 Inlägg

Inte en chans! tongue

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Volvo V70 (2012)
Audi S2 89Q (1994)
blacken
14 februari 2008 ·

Jo det händer att lag lånar ut min bil. Frågan är vill någon låna min bil, ( ganska sunkig).smile Men min hoj inte en chans!

dusty Living in the fastlane
14 februari 2008 · 2 616 Inlägg

är ju dumt att låna ut sin bil och sätta vänskap med polare på spel för om det händer något är det bara risk för tjaffs. enligt mig iallafall.

Overmann
14 februari 2008 · 167 Inlägg

dusty skrev:
är ju dumt att låna ut sin bil och sätta vänskap med polare på spel för om det händer något är det bara risk för tjaffs. enligt mig iallafall.

Har jag några polare som skulle börja tjafsa om eventuell självrisk när dom smäller min bil är jag bara glad att dom blir avslöjade. Lätt värt ett par tusenlappar. Tycker även det är värt ett par tusenlappar att kunna sprida glädje.

BMW 635 CSi (1987)
NilssoN_89
14 februari 2008 · 20 Inlägg

Lånar inte ut min. Vet hur mina polare är så de är ingen bra idee;)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang