Tack Algeroth för feedback! jo det mest blev fel med denna bilen, gjorde mycket i fel ordning. jag hade en bild i mitt huvud hur jag ville att bilen skulle se ut och reflektionerna, sen kom problemet med att hitta en bakgrund. Denna bakgrunden tyckte jag passade bäst till de reflektioner jag lagt. version 2, bakgrundsbilden hade ingen bil så jag kunde inte titta hur reflektionerna föll. så jag fick improvisera även där, men jag tycker det blev bättre. Jag ska byta bakgrund när jag har tid, just nu håller jag på med ett annat litet projekt med en grön nissan skyline. får se när jag lägger upp den. kanske lägger upp en WIP?
Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (13 september 2009)
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Min senaste var klar för ett tag sen, har kortat bakänden och förlängt fronten, Allt utom hjul och baklysen är brushad. klicka gärna på bilden för större bild.
Min senaste! Blandat c&p och brush... modlistan består av ny sidokjol, fälgar, mods på fronten, tvåtons lack, ny sollucka, backspeglar, mätare i a-stolpen osv...
Hoppas ni gillar den. Klicka på choopen för hi-res Mvh