Om en render kan göras lika snygg som den jag postade ersätter jag gärna personen ifråga om jag får använda bilden. Om illustrationen är bra eller ej ser man rätt snabbt
Jag gör gärna ett försök på någon av dem, det var rätt många bra bilder att utgå ifrån.
Hoppas att det inte är tidsbestämt, känns som att man inte hinner bli klar förren i mitten av januari eller lite senare om det ska bli något bra +att jag åker bort två veckor nu!
Visst fick du kommentarer i början, men efter att samma bil ploppar upp som svamp i skogen så kanske folk inte kommenterar längre?
själv är jag ingen fantast i gamla jänkare, kan nog tycka att den sista är lite konstig när bakhjulet står still men det ryker från däcken. Men han kanske tvärnitar med handbromsen
Visst fick du kommentarer i början, men efter att samma bil ploppar upp som svamp i skogen så kanske folk inte kommenterar längre?
själv är jag ingen fantast i gamla jänkare, kan nog tycka att den sista är lite konstig när bakhjulet står still men det ryker från däcken. Men han kanske tvärnitar med handbromsen
jodå, hjulet rullar på den sista bilden, kolla in orginalbilden som jag har spegelvänd på min bild !!
Efter sisådär 15-16 moddar av samma bil så tröttnar man på att kommentera. Skulle gärna se någon annan vinkel med då bilder från sidan är väldigt tråkiga....
Gjort lite saker som: Breddad fram Egen brushad vinge Fixat till baken lite Nytt slutrör Nya fälgar Sänkt Lackad vit R-design(Står för robinwatz design) Eehm aa säkert glömt ngt.
Orginalet:
Och så modden :
Finns lite skönhets missar här och där. Men vad tycker ni ? -- Robinwatz