Fick nyss om att VW skulle göra en ny coupe så jag gav mig på den Det som är fixat är - Takchoppad - R32 fälgar och spegel - Nya generationens Corrado front - egen gjord sidokjol - allt färg matchad
orginal Orhinal,ganska okej men kan bli fetare
Och nu min version som är snäppet värre!
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Fick nyss om att VW skulle göra en ny coupe så jag gav mig på den Det som är fixat är - Takchoppad - R32 fälgar och spegel - Nya generationens Corrado front - egen gjord sidokjol - allt färg matchad
Nu vart man ju sugen på att modda en Saab när man hört så mycket om att dom har blivit köpta. Bilen, en Saab Turbo-X Cleant Stylad, så som jag skulle vilja ha den. Och sen gjorde jag en a-tralla på kul
Här kommer en uppdatering på mitt M5 projekt, har haft för mycket annat och göra men lite är gjort sen sist. hoppas på att bli klar snart! säg gärna vad ni tycker än så länge!
Här kommer en uppdatering på mitt M5 projekt, har haft för mycket annat och göra men lite är gjort sen sist. hoppas på att bli klar snart! säg gärna vad ni tycker än så länge!
Gryyymt! Och du har gjort hela bilen från scratch själv också?
Tack 2-D!
Ja allt har jag gjort själv! Utom hjulen, känner att jag inte har så mycket tid att göra dem själv också! har redan lagt ner för mycket tid så man börjar tröttna på att hålla på med samma så lång tid! men den ska snart vara klar!