Man kanske inte riktigt ser allt jag har gjort så jag skriver upp det. Jag har: Sänkt den, satt på nya fälgar, mörklagt bakljuset och blinkersen, sänkt taket en aning, tagit bort bakdörren, förlängt framdörren, tagit bort skarvarna mellan framkjolen och resten av karossen och mellan bakkjolen och karossen. Det tror jag var allt!
Kanske inte så avancerat om man jämför med vissa andras bilder men det är den första jag har gjort
Förra veckan var jag och min fru till Wafab Bil och testkörde nya SAAB 9-5 Aero 2010.... var då en sväng till baksidan av polishuset i Karlstad och fota denna bild.......
Orginal
jag har kommit lite på väg med denna bild... behöver dock lite nya donatorbilder, bl.a polistexten på motorhuven !!
designen på kittet var skitsnyggt! dock känns tolparna i mitten av hålet lite för ljusa på nått sätt, kanske är de vita strecken i nederkant som opaciteten behövert sänkas en aning? och cabkonverteringen ser rikitigt bra ut!
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Jag behöver en donatorbild för att slutföra det sista på bilden, polis-texten på motorhuven saknas, så det blir till att fota en polisbil med öppen motorhuv !!
Jag behöver en donatorbild för att slutföra det sista på bilden, polis-texten på motorhuven saknas, så det blir till att fota en polisbil med öppen motorhuv !!
snyggt, om du vill fixa en liten detalj så på kromkofångaren är reflektionen av njurarna eller vad de nu kallas fortfarande krom och inte svart som de är på bilen
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.