Här är min senaste modd som är i grund och botten en Opel Insignia Satt och undrade om man kunde få en till en snygg stil på en nyare personbil och här är resultatet, vart rätt så nöjd själv.
Här är min version Ni ser i texten ovan vad som är gjort en del brush då sakerna som sitter där INTE ska sitta där så var tvungen fixa till dem Clean Honda ska det vara!
Här är min version Ni ser i texten ovan vad som är gjort en del brush då sakerna som sitter där INTE ska sitta där så var tvungen fixa till dem Clean Honda ska det vara!
original Nästan. färgen har Volvo544special65 gjort.
har photoshopat i några år men aldrig breddat. så detta är första gången. men jag har tonat rutorna, paintat grill gul, ändrat fälgar, breddat, blinkers bort o sänkt. ge gärna kritik. är nybörjare på o bredda
Senast redigerat av volvo_pure_power (19 november 2010)