Säkert någon som photoshoppat det innan men fick idén i huvudet idag så var tvungen att testa. inte färdig dock, fälgarna ser ut som as, backspeglarna likaså osv.
Ps en citroen. det jag gjort är andra fälgar o däck. sänkt, vita lysen, lagt igen nummerskylten, tatt bort vindrutstorkarn bak, bakrutan lite ändrad, nya avgasrör, bruchat bakskolen bak se bild, och tatt bort lister mm. lagt ner rätt mycket arbete på denna och blev sket nöjd klicka för större bild. säg vad ni tycker
Senast redigerat av volvo_pure_power (30 november 2010)
Ps en citroen. det jag gjort är andra fälgar o däck. sänkt, vita lysen, lagt igen nummerskylten, tatt bort vindrutstorkarn bak, bakrutan bakom förarfönstret lite ändrad, nya avgasrör, bruchat bakskolen bak se bild, och tatt bort lister mm. lagt ner rätt mycket arbete på denna och blev sket nöjd :)högerklicka och visa bild för större format. säg vad ni tycker smile
Senast redigerat av volvo_pure_power (30 november 2010)
Ps en citroen. det jag gjort är andra fälgar o däck. sänkt, vita lysen, lagt igen nummerskylten, tatt bort vindrutstorkarn bak, bakrutan bakom förarfönstret lite ändrad, nya avgasrör, bruchat bakskolen bak se bild, och tatt bort lister mm. lagt ner rätt mycket arbete på denna och blev sket nöjd :)högerklicka och visa bild för större format. säg vad ni tycker smile
Riktigt clean! Det enda jag störde mig på var det suddiga på dörrlisten samt baklysena som ser lite påklistrade ut. I övrigt fet chop!
Riktigt clean! Det enda jag störde mig på var det suddiga på dörrlisten samt baklysena som ser lite påklistrade ut. I övrigt fet chop!
tack tack ja det var första gången jag gjorde baklyserna vita och tror dom behöver skuggas lite och dörrlisten blev lite suddig efter jag ändrat fönstret men ja det ser påklistrat ut men en skuggning hade nog fixat det