3574
Sök

signat ram.. 2 tror jag, 4 kanals. Hur står sig detta steg?

Skogsfan
649 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
#1
Signat ram 2 (tror det hette 2 på slutet). Hur är detta steget? Är det värt 700 kr i bytesvärde?
De två sista kanalerna är trasiga på något vis, sitter ingen säkring för dem så kanske är något lätt fel att åtgärda vad vet jag. Men är detta ett bra steg trots sin ålder?

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

341 Inlägg
19 februari 2008
#2
Faniskogen skrev:
Signat ram 2 (tror det hette 2 på slutet). Hur är detta steget? Är det värt 700 kr i bytesvärde?
De två sista kanalerna är trasiga på något vis, sitter ingen säkring för dem så kanske är något lätt fel att åtgärda vad vet jag. Men är detta ett bra steg trots sin ålder?

Jag har ett sådant i min vanliga bil (inte tävlingsbilen). Det är tio år gammalt, men spelar än idag i klass med de dyrare stegen. Är helnöjd smile
Känner du någon som kan fixa det privat, kan det vara ett mycket bra köp. Annars bör du kolla upp vad det kostar att laga det, för det finns bra steg för ganska billig peng numera.


9 108 Inlägg
19 februari 2008
#3
Hade ett sånt förut, det funkade riktigt bra. Kommer inte ihåg vad jag sålde det för men det var nog bara 800:- och det var runt två år sedan.

Har du inget behov av att steget ska vara snyggt är det helt ok, dock vet jag inte om det är värt 700 i bytesvärde om det inte funkar helt..

Ett sånt här var det:
Signat Ram2 Mark II
http://octavia.cherry.su/image/ram2.jpg



Sök