5473
Sök

Trim till 850 Turbo -94- FÖRSLAG?

194 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
Har en 850 Turbo med steg 3 i men behöver mer pullver :)

Har beställt ny steg 5 box men vill ha en 18T eller 19 T turbo,men hur får jag tag på en sån?
Vilka spridare ska jag ha?

Nå andra förslag?

OBS: Det är brottom vill hellst ha den klar till helgen som kommer ;P

Joodu_6

8 297 Inlägg
24 februari 2008
Joodu_6 skrev:
Har en 850 Turbo med steg 3 i men behöver mer pullver smile

Har beställt ny steg 5 box men vill ha en 18T eller 19 T turbo,men hur får jag tag på en sån?
Vilka spridare ska jag ha?

Nå andra förslag?

OBS: Det är brottom vill hellst ha den klar till helgen som kommer ;P

Turbon finns att köpa hos olika fimor som handlar med turbos. Vilka spridare du ska ha beror ju på vilka boxen är gjord för, det får du fråga säljaren.

Nå andra förslag? Ptja... Större soppapump, 3" lmm-hus, annat grenrör, 3" dp och grövre avgasystem, koppling som håller och h-profilsstakar lär du ju också ha om du vill att det ska funka riktigt och hålla.

EDIT: Om det inte är en sån här box du köpt: http://www.blocket.se/vi/9750271.htm?ca=5_s För då har du blivit lurad. En seriös firma vet vad det ska va för grejjer till boxen till skillnad från "pekka".
Senast redigerat av Marlboroman (24 februari 2008)

2 911 Inlägg
24 februari 2008
Steg5 med 2 bar på orginlmotor?
Okej, den va ny men gav ju ett skratt iaf.

Snygg blocketannons.

194 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
Har inte nån orginalmotor och kör ej på 2 bar heller...Och har ingen annons ute på blocket,så förstår tyvär inte vad du menar smile

Joodu_6

8 297 Inlägg
24 februari 2008
Joodu_6 skrev:
Har inte nån orginalmotor och kör ej på 2 bar heller...Och har ingen annons ute på blocket,så förstår tyvär inte vad du menar smile

Är väl ingen som påstått att du har en annons ute. Utan jag mena mest på att om du köpt en sån box som jag länka till så har du blivit lurad. Men har du köpt boxen på en seriös firma är det ett helt annat läge.

Och exakt vad du måste ha beror ju på vad du har gjort nu (svårt att veta när du inte talat om vad du gjort åt den?) och lite på vad som krävs för just den box du köpt. Men det ska säljaren ha koll på. Så fråga den / dem vad du ska ha för spridare. I övrigt så krävs det jag rabblade upp i mitt förra inlägg om du vill att allt ska funka som det är tänkt.

Sök