Du drar en kabel via en säkring i lagom storlek till ett relä (följde med kanske?) och vidare till extraljusen. Sen drar du en kabel från heljusreglaget till styringången på reläet. Sen ska det jordas sen är det klart!
Edit: Sen vet jag inte hur kinkig elektroniken är på ändringar i resistansen men styrström till ett relä kan inte göra någon större skillnad.
Sen har vi ju det dyrare alternativet med färdigt ledningsnät från saab som nämndes tidigare.
Senast redigerat av index (25 februari 2008)
Kilowatts is my living, horsepower is my life.