Fundera på att dra om en ny ström kabel från varselljuset till knappen i fram och sen i med en 5 wattare, det borde väll funka för då får den ström hela tiden och sedan går det att stänga av när man känner för det, eller tänker jag helt snett då?
Jag såg ljuset i tunneln men det var visst tåget