sorry jag läste lite för fort trode du ville veta vart du skulle sätta slangen men du har ju org mätare =)lossa på hastihets instumentet å ta bort slangen från org mätare å sätt på din nya eller så köper du en ny slang å drar från insuget in i kupen å pluggar in i nya mätaren
ajdå trode det satt en sån i ltt åsså men där hade man fel men dra en ny slang från insuget där alla andra vakumslangar sitter men finns det ingen ledig så sätt dit ett t-kors å dra in slngen in i kupen å till din mätare
Du ska ju ha fått ett t-kors med mätaren, står ju tom på feltemas sida.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
du tar bara en vacum slang, klipper dne sätter i t korsningen där du klippte sätter tillbaka slangen och sen haru en som en tom där sätter du en slanf och drar till mätaren
du tar bara en vacum slang, klipper dne sätter i t korsningen där du klippte sätter tillbaka slangen och sen haru en som en tom där sätter du en slanf och drar till mätaren
Toppen=) men då kan jag ta vakum slangen från turbon till insuget då? För den ska jag byta i helgen ändå;)
Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!